Головна Суспільство З 1 квітня бігборди і сітілайти подорожчають

З 1 квітня бігборди і сітілайти подорожчають

Муц

МуцЗ 1 квітня у Тернополі на 22% зросте вартість оплати за розміщення реклами, яку платять у міський бюджет власники бігбордів та сітілайтів.

Про це ЗІКу повідомив начальник управління стратегічного розвитку Тернопільської міської ради Юрій Дейнека.

«Плата за розміщення зовнішньої реклами не змінювалася в Тернополі з 2008 року. З того часу зросла вартість енергоносіїв, мінімальна зарплата тощо. Відповідно, міська рада та виконавчий комітет прийняли ряд документів, які регулюють ці питання. З 1 квітня вартість розміщення зовнішньої реклами зросте на 22%. Тобто, базова оплата за квадратний метр рекламо носія зросте з 22 гривень до 27 гривень. Змінилася і система нарахування плати», – повідомив Юрій Дейнека.

Вартість розміщення реклами розраховується за спеціальною формулою.

«Ця формула включає ряд складових. Це і площа рекламної конструкції, чи вона одностороння чи двостороння, місце знаходження – чи це на будинку, мості, стовпі. Також залежить в якій зоні Тернополя розміщений рекламний засіб. Місто поділено на три зони: 1 – центр, 2 – мікрорайони «Сонячний», «Східний», «Новий Світ», «Дружба», 3 – околиці міста. До кожної зони застосовується свій коефіцієнт: 1 зона – 2,5, 2 зона – 2, 3 зона – 1,5», – додав Юрій Дейнека.

За його словами, зараз у Тернополі є 417 бігбордів, 173 сітілайти, 59 спеціальні конструкції площею більше 4 кв. м, 21 пілон, 73 виносних щити, дві відеоекраних конструкції.

Ще дві відеоекраних конструкції найблищич часом будуть встановлені на вулиці Митрополита Шептицького. Щорічні надходження бюджету Тернополя від плати за розміщення реклами складають близько 3 млн грн.