Головна Суспільство Те, що стається в Росії, з часом станеться і в Україні

Те, що стається в Росії, з часом станеться і в Україні

соцмережі

соцмережіЗгідно з даними дослідження Ericsson, 68% українців використовують соціальні мережі щодня. Близько половини (49%) населення України у великих містах має доступ до швидкісного інтернету. В РФ цей же показник складає 72%, а в Німеччині – 61%. У той же час, близько 63% населення України, не використовує Інтернет, не бачить у ньому необхідності. А 27% вважає послугу дорогою. Такі результати показало дослідження, проведене компанією Ericsson в Україну.

Як передає кореспондент ЛІГАБізнесІнформ, 68% населення України, за даними дослідження, використовують соціальні мережі щодня, 28% – використовують Skype або інші засоби IP-телефонії принаймні раз на тиждень.

Близько 16% населення користуються послугами мобільного інтернету на ноутбуці або мобільному телефоні, і при цьому 2% – на стаціонарних ПК. При цьому, 14% тих, хто не використовує мобільний інтернет сьогодні, дуже хочуть підключитися в майбутньому.

Майже половина опитаних використовує тільки мобільний інтернет, а друга половина – мобільний плюс фіксований доступ. При цьому, 19% опитаних зазначили, що не використовують мобільний інтернет через його дорожнечу, а 16% – тому, що немає ноутбука. 12% взагалі не знайомі з послугою мобільного інтернету.

Як зазначив Ханс Олоф Соландер, генеральний директор Ericsson в Україну, це дослідження в Україні проводиться вперше.

За словами Еріка Йоханссона, директора з бренд-менеджменту в регіоні Північна Європа і Центральна Азія, з 1995 року підрозділ ConsumerLab моніторить користувальницькі переваги на 10-15 ключових ринках, так що можна порівнювати Україну з світовими показниками.
За словами Йоханссона, за кількістю швидкісних підключень України трохи відстає від Європи (Великобританія, Німеччина, Італія). У Росії, наприклад, швидкісний доступ в інтернет мають 72% міських жителів.

“Те, що стається в Росії, з часом станеться і тут”, – підкреслив представник Ericsson.

Дослідження проводилося в період з травня по червень цього року в трьох містах: Києві, Донецьку та Львові. Було опитано 500 респондентів у віці від 15 до 69 в форматі інтерв’ю. Дослідження проводила компанія Synovate від імені Ericsson ConsumerLab.

Нагадаємо, за даними iKS-Consuting, в III кварталі цього року загальна база абонентів широкосмугового зв’язку в Україні склала близько 5,6 мільйона, з яких 4,9 мільйона – домашні користувачі.

При цьому, аналітики оцінили загальний обсяг доходів від ШПД за результатами III кварталу 2011 року в 1,195 млрд.грн. – Зростання в порівнянні з попереднім звітним періодом склало 3,5%. У порівнянні з аналогічним періодом 2010 року обсяг доходів збільшився на 20%.