Головна Політакценти Чому підлеглі Хоптяна “завалили” засідання комітету Колесникова?

Чому підлеглі Хоптяна “завалили” засідання комітету Колесникова?

hoptjanГоловуючий на засіданні Борис Колесніков фактично сам підрахував суму, яка, зі слів віце-губернатора, необхідна для утримання доріг області на рік. За його підрахунками – це сума у 2 мільярди 400 тис. гривень, з них 670 млн. – щорічна дотація з держбюджету, а решту мали б бути місцеві податки та транспортні збори.

Коли Борис Колесніков запитав, яку суму надходжень від акцизу з продажу пального та транспортних податків зібрала область до бюджету цьогоріч, відповіді не знайшлося. На подив присутніх, ані представник з податкової, ані інші представники виконавчої гілки влади в області не володіли такою інформацією.

За словами голови парламентського Комітету з питань транспорту та зв’язку, обласна адміністрація не підготувалася до обговорення анонсованих проблем.

«Я пропоную вам ще раз зібратися на місцях, якщо потрібно, провести наради не лише на обласному рівні, але в селах та в містах, обговорити ще раз ці проблеми та альтернативи їх вирішення. Після цього, для конструктивної розмови, я запрошую усіх тут присутніх на засідання Комітету, яке відбудеться в Києві на наступну середу… Влада і гроші мають бути на своїх місцях. Світ не обманеш!», – підкреслив Б. Колесніков.

Він зазначив, що в питанні вирішення проблем Тернопільщини Комітет має дійти згоди в основних пунктах: створення державного дорожнього фонду та нове будівництво доріг за прикладом Європейських країн, коли держава виділяє кошти для капітального будівництва, а місцева влада підтримує цю дорогу у належному стані за рахунок місцевих податків, акцизних та транспортних зборів.

«Тернопільщина – компактна область, яка має досить зручне розташування, тому запуск тут такого пілотного проекту – досить хороша ініціатива, яка обов’язково принесе хороші результати», – прокоментував Борис Колесніков.