Головна Блог сторінка 5903

ОСББ “Моя хата з краю”, або громадський контроль за ЖКГ

ОСББЗдійснення громадського контролю за загальнодержавною та місцевою політикою у сфері житлово-комунального господарства – справа дуже невдячна та нелегка.

Парадокс, зрештою, полягає не в абсолютно несистемному здійсненні тих чи тих заходів, що радше нагадують гасіння пожеж, а у кволих деклараціях та не завжди адекватному залученні споживачів до процесу оцінки якості отриманих ними послуг та участі у формуванні і реалізації конкретних управлінських дій (заходів). Зрештою, це логічно, що громадянин має право проконтролювати або якось вплинути на якість отриманої ним послуги.

Механізми є, а практики немає?

Які-не-які механізми для участі громадянина чи організованої громадськості, частково виписані у різноманітних нормативних актах. Проте ці акти більшою мірою унеможливлюють їх фактичне застосування або вносять плутанину в юридичну термінологію. Зрештою, якщо провести оцінку механізмів залучення громадян до контролю за місцевою політикою ЖКГ, то отримаємо значно жалюгіднішу картинку, ніж сам стан функціонування ЖКГ.

Одним із основних принципів державної політики реформування житлово-комунального господарства, що визначена в загальнодержавній програмі, є, зокрема, „гласність, громадський контроль, прозорість та участь громадян у прийнятті рішень” (підпункт 15 пункту 3 розділу ІІ). Про це говорить Загальнодержавна програма реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2009-2014 роки, затверджена Законом України від 24 червня 2004 року №1869-IV (у редакції Закону України від 11.06.2009 р. №1511-VІ). Цікаво, як би мав цей основоположний принцип „державної політики” реалізовуватись? Мабуть, через впровадження цих принципів у конкретну площину – створення чітких інструментів та практики для здійснення такого контролю, забезпечення відповідними органами гласності і прозорості.

Коли ж проаналізувати цю програму, то незрозумілим з точки зору застосування виявиться положення про те, що „громадський контроль за ходом виконання програми здійснюється представниками громадських організацій, статутом яких передбачено провадження діяльності у сфері житлово-комунальних послуг” (пункт 2 розділу VІІІ). У буквальному розумінні, по-перше, це мало б означати, що такий контроль здійснює не сама громадська організація, а її представники; по-друге, у статуті мало б бути зазначено про „провадження діяльності у сфері житлово-комунальних послуг” (невже мова йде про надання послуг?). Така неоднозначність фактично у законодавчій нормі створює ґрунт для різного розуміння і застосування цих положень. Окрім того, такі некоректності прямо скопійовані у тексти відповідних місцевих програм реформування.

А для чого і кого треба залучати?

Саме таке питання здебільшого ставлять відповідальні посадовці у сфері ЖКГ. Невже купка людей повинна втручатись у роботу державних структур, чи здатна ця купка глибоко осмислити складну проблематику ЖКГ?

Загальнодержавна програма реформування житлово-комунального господарства одним із завдань визначає, зокрема, „залучення громадськості до процесів реформування житлово-комунального господарства” (підпункт 6 пункту 1 розділу ІІІ). Такі ж дублювання здійснено у відповідних місцевих програмах. Однак у загальнодержавній програмі зовсім не визначено, як має відбуватися таке „залучення” громадськості. Це і є одним із елементів, які дуже “різношерстно” розуміють посадовці різних рівнів. Одні вважають, що для залучення достатньо „гарячої лінії”, інші – звернень громадян із пропозиціями, а ще інші – прийому громадян. Тобто здебільшого орган публічної адміністрації ще не дозрів до створення умов і механізмів для включення пересічних громадян до процесу контролю за державною чи місцевою політикою. Але чи дозріла громадськість до такого залучення?

Варто зауважити, що фактично відсутня й практика проведення консультацій з громадськістю з питань формування і реалізації місцевої політики у сфері реформування житлово-комунального господарства, не говорячи про інші інструменти громадського контролю. Ніхто нікого ні про що не інформує, ніхто ні перед ким, окрім „вищого” керівництва, не звітує.

Реформуй – не реформуй…

Варто відзначити, що задля інституційного забезпечення виконання програми передбачено „стимулювання створення ОСББ” (розділ ІV), а також „вивчення громадської думки стосовно пріоритетів реформування житлово-комунального господарства” (підпункт 11 пункту 1 розділу V).

Як органи державної влади мають „стимулювати” створення ОСББ? А може, цим же ініціативам із створення ОСББ не потрібне ТАКЕ „стимулювання”, а може, їм краще елементарно не заважати працювати? Хто мав би вивчати, і чи вивчається взагалі громадська думка у цій царині? Які результати „вивчення” громадської думки?

Абсолютно дивним також виглядає формулювання ­– і в загальнодержавній, й у місцевій програмі ­– стосовно „завдання щодо створення ОСББ у населених пунктах Львівської області” (додаток 4.1.1 до Програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства Львівської області на 2011–2014 роки). У цьому випадку орган місцевого самоврядування перебирає на себе невластиві функції, ставлячи „планові завдання” зі створення ОСББ, збільшення кількості таких господарських суб’єктів (при цьому у програмах вказуються конкретні цифри!). Зрештою, як проконтролювати виконання планового „завдання по створенню ОСББ” у якомусь містечку? Хто б це мав робити? Невже представник райдержадміністрації мав би у репресивному чи примусовому порядку виводити щомісячні плани створення цих ОСББ?

У місцевих програмах трапляються також унікальні правові конструкції про „пріоритетність платоспроможного права всіх споживачів щодо задоволення їх потреб” (пункт 3.9. розділу ІІІ обласної програми). Де ж дивились славні львівські філологи перед затвердженням такого пріоритету обласною радою? Та й досить цікавим завданням обласної програми реформування житлово-комунального господарства є „формування органів самоорганізації населення” (пункт 2.5 додатку 1). Як би це „мала робити” обласна рада у програмі не описано. Зрештою, це не зовсім вписується у компетенцію цього органу.

Замість висновків

Як залучати громадян до контролю за житлово-комунальними послугами? Це запитання є надзвичайно актуальним в умовах тотального житлово-комунального хаосу. Очевидно, на державному чи місцевому рівні мають бути вироблені механізми для здійснення громадського контролю у цій сфері, запроваджені реальні принципи відкритості та підзвітності. І до цього мають дозріти передусім активні громадяни.

Юлія Стасюк, Андрій Лепак zaxid.net

Facebook припинить своє існування 15 березня 2012 року

FacebookВ іноземній пресі з’явилася інформація про те, що Facebook довів до нервового зриву свого творця і власника – Марка Цукерберга, – на стільки, що він вирішив закрити соціальну мережу у березні 2012 року.  Про це, зокрема, пише Weekly World News, посилаючись також на інші ЗМІ, повідомляє ЗІК

В іноземній пресі зазначають, що Марк Цукерберг оголосив – соціальна мережа Facebook буде закрита в березні 2012 року. Власник сайту став дуже напруженим останнім часом.

«Facebook вийшов з-під контролю», – цитує видання заяву Цукерберг на прес-конференції, спеціально проведеній власником соцмережі з цього приводу у його офісі. Марк Цукерберг додав, що стрес від управління цією компанією зруйнував його життя. «Мені потрібно покласти край усьому цьому божевіллю», – зазначив він.

Цукерберг оголосив, що, починаючи з 15 березня наступного року, користувачі більше не зможуть ввійти до своїх акантів Facebook. Заблокувати доступ до ресурсу Марк планує на рік, щоб люди повернулися до життя без Facebook.

«Після 15 березня 2012 сайт припиняє свою роботу», – сказав Аварт Гумарсі, віце-президент з технічних питань на Facebook. «Тож якщо ви хочете, щоб ваші фотографії не знищилися, я рекомендую вам зберегти їх з аканта. Ви не зможете отримати їх назад після того, як Facebook покине ринок».

Цукерберг заявив, що рішення про закриття Facebook прийняти було важко, але він не думає, що люди будуть з цього приводу всерйоз засмучені.

«Я особисто не думаю, що це велика проблема», – сказав він в приватному інтерв’ю по телефону. – І, чесно кажучи, я думаю, що це на краще. Без Facebook люди повинні будуть вийти на вулицю і дійсно товаришувати та спілкуватися в реальному житті. А це завжди гарна річ».

Тим часом, користувачі соцмережі не так уже й спокійно сприйняли цю новину – збирають по всьому світу підписи під петицією на захист улюбленого Facebook’у.

До слова, Facebook зараз – це одна з найбагатших компаній в світі, економісти оцінюють її вартість на рівні близько 7900000000 доларів.

Але Цукербергу до цього нема діла, принаймні, він так каже: «Я не дбаю про гроші. Я просто хочу, щоб моє старе життя повернулося назад», – сказав він.

Facebook просить користувачів видалити всі свої особисті дані на веб-сайті до 15 березня 2012 року. Після цього всі фотографії, нотатки, посилання та відео будуть безповоротно видалені, – пише видання.

МВС і МНС Балога хоче обєднати

БалогаМіністр надзвичайних ситуацій України Віктор Балога впевнений у необхідності об’єднання МНС з Міністерством внутрішніх справ (МВС) України і сподівається на ухвалення відповідного рішення на вищому державному рівні. 
«Переконаний: МНС необхідно об’єднувати з Міністерством внутрішніх справ. Такий європейський стандарт. У країні має бути одне відомство, що займається безпекою людей. Злиття двох міністерств для мене є перехідним завданням на наступний рік. Зараз ми опрацьовуємо всі пропозиції на розгляд президента країни. Сподіваюся, глава держави ухвалить таке рішення», – сказав міністр. Про це пише ЗІК, з посиланням на DT.UA.

Серед інших першочергових завдань для міністерства і українських рятувальників на майбутній рік В.Балога назвав продовження робіт зі створення системи екстреної допомоги населенню «112» та забезпечення реагування на можливі надзвичайні ситуації під час проведення чемпіонату Європи з футболу 2012 року.

«Наші рятувальні підрозділи готуються до роботи в умовах значного скупчення людей на великих об’єктах. Ми спираємося на досвід наших колег зі служб порятунку тих держав, які вже проводили такі масові заходи. У деталі вдаватися не буду, щоб не створювати навколо цього непотрібного ажіотажу. Але скажу, що ми зустрінемо єврочемпіонат у всеозброєнні», – зазначив він.

За його словами, йому, як і будь-якому міністрові, не вистачає бюджетного фінансування. У той же час він розуміє, що цей дефіцит стосується всіх сфер державного життя. «У нас колосальне соціальне навантаження на бюджет, і протести пільговиків є тому свідченням. Деяке пожвавлення економіки після кризи не дає можливості забезпечити повноцінне фінансування. Однак у випадку МінНС є одне дуже вагоме «але». Ми працюємо на випередження. До речі, тому краще, коли МНСників не видно – значить, все гаразд. А випередження потрібно фінансувати, тому що профілактика коштує у десятки, а то й сотні разів дешевше, ніж ліквідація», – пояснив Балога.

Міністр підкреслив, що у бюджеті на наступний рік передбачено гроші тільки на підтримку нинішнього стану справ у ввіреному йому відомстві. «Станом на сьогодні здатність міністерства ефективно реагувати на надзвичайні ситуації обмежена. Асигнувань на програми цивільного захисту немає. Технічне, як би м’якше висловитися, відставання рятувальних служб очевидне. Навіть про мінімальний розвиток сил порятунку не йдеться взагалі. А це дуже недалекоглядна політика. Незабаром буде ситуація, як в армії: літаки є, але не літають», – заявив він.

Балога зазначив, що в 2011 році Україну «пронесло» з повенями. «Як буде наступного – залежить від характеру зими, точний прогноз будемо складати ближче до весни. До підвищення рівня води і можливих затоплень готові у прямій залежності від стану протипаводкової інфраструктури. Коли що – зробимо все від нас залежне», – сказав він.

Миколай розноситиме подарунки, Миколай про тебе не забуде

Святий МиколайВже 7 рік поспіль комісія у справах молоді Тернопільсько-Зборівської єпархії УГКЦ спільно з вищими навчальними закладами, школами, громадськими організаціями, соціальними центрами, спільнотами організовує благочинну акцію «Миколай про тебе не забуде», пише Номер один

У рамках заходу волонтери – помічники св. Миколая – рознесуть пакунки з подарунками для великої кількості малозабезпечених дітей. Про це «Номер один» повідомили у прес-службі Тернопільсько-Зборівської єпархії. Метою акції, також, є вшанування пам’яті великого благодійника святого Миколая, щоб звернути увагу громадськості на важливість доброчинності та вияву милосердя.

Організатори запрошують усіх бажаючих матеріально, фінансово долучитися до проведення акції. Подарунки (солодощі, книги, канцтовари, іграшки, засоби гігієни) можна приносити до 17 грудня за адресами: м. Тернопіль, вул. Федьковича, 11 (комісія у справах молоді УГКЦ, тел. 25-59-77); Катедральний Собор Непорочного Зачаття Пресвятої Богородиці; парафію Св. свмч. Йосафата (вул. Лучаківського) та греко-католицькі храми. Благодійні фінансові внески можна залишати у банках-скриньках з позначкою акції.

Крім того, кожен бажаючий має можливість стати волонтером, а саме:

допомагати у зборі подарунків у вузах, у школах, організаціях, при парафіях до 16 грудня;

пакувати подарунки на Фабриці Святого Миколая 16 – 17 грудня з 16:00 до 21:00; 18 грудня з 10:00 до 14:00;

розносити чи розвозити (за допомогою власного авто) подарунки по домівках потребуючих дітей нашого міста 18-19 грудня з 14:00 до 21:00.

Визначено шляхи розвитку агропромислового комплексу області до 2015 року

АПКРозпорядженням голови обласної державної адміністрації схвалено проект комплексної програми розвитку агропромислового комплексу Тернопільської області на 2012-2015 роки, повідомляє прес-служба ТОДА
Метою програми є розвиток агропромислового комплексу області на основі застосування нових економічних підходів та фінансової підтримки, підвищення щороку на 10-15% урожайності сільськогосподарських культур та стійкості рослин проти хвороб, забезпечення оновлення машинно-тракторного парку новою високопродуктивною технікою і обладнанням вітчизняного та зарубіжного виробництва, в тому числі і через систему фінансового лізингу.
Йдеться також і про поліпшення племінних та порідних якостей поголів’я сільськогосподарських тварин у всіх категоріях господарств області, наукове розроблення та впровадження у виробництво нових сортів сільськогосподарських культур, енергозберігаючих технологій виробництва продукції, проведення виставкових заходів з метою просування товарів, які виробляються підприємствами області на внутрішні та зовнішні ринки тощо.
На думку розробників програми, основні шляхи досягнення розвитку усіх галузей сільського господарства – це створення умов для підвищення рівня роботи агропромислового комплексу області на основі нових економічних підходів та фінансової підтримки, сукупність дій та заходів, спрямованих на задоволення потреб сільськогосподарських товаровиробників і сільського населення у підвищенні рівня знань та удосконаленні практичних навичок прибуткового господарювання, поліпшенні добробуту та розвитку соціальної сфери села.
В рамках реалізації проекту передбачається сформувати систему обслуговування галузей рослинництва та тваринництва на селі, що дасть можливість більш раціонально та ефективно використовувати землі сільськогосподарського призначення, нарощувати поголів’я сільськогосподарських тварин, підвищувати їх продуктивність, сформувати конкурентноспроможний аграрний сектор.
З цією метою надаватиметься допомога агроформуванням всіх форм власності у придбанні сортового насіння, техніки, знарядь обробітку ґрунту, мінеральних добрив, засобів захисту рослин і тварин, племінної худоби і птиці.
На цій основі буде піднесено зацікавленість громадян у реалізації вирощеної продукції, підвищено соціальний захист та створено нові робочі місця у сільській місцевості.
Основним завданням програми є: сприяння реалізації державної політики в агропромисловому комплексі, підтримка розвитку насінництва, відновлення родючості ґрунтів, зменшення на них антропогенного впливу та забезпечення на цій базі такої продуктивності сільськогосподарських культур, яка гарантуватиме продовольчу безпеку регіону, збільшення виробництва продукції тваринного походження, проведення ярмаркових та виставкових заходів з метою просування товарів, які виробляються підприємствами області на внутрішні та зовнішні ринки, розвиток сільськогосподарської кооперації, наукове розроблення та впровадження у виробництво нових сортів сільськогосподарських культур, енергозберігаючих технологій виробництва продукції.
Удосконалення мережі елітних і насінницьких господарств, впровадження у виробництво високоврожайних сортів дасть можливість довести посіви зернових не нижче другої репродукції на кінець 2015 року та отримати валовий збір зернових у: 2012 – 1600 тис. тонн; 2013 – 1700 тис. тонн; 2014 – 1750 тис. тонн; 2015 році – 1780 тис. тонн.
Вапнування кислих грунтів з Рн 5,1-5,5, яких в області є 102,3 тис. га, сприятиме засвоєнню внесених мінеральних добрив та підвищенню продуктивності сільськогосподарських культур, зокрема врожайність озимої пшениці збільшиться на 0,2-0,4 цнт/га: 2012 – 40 цнт/га; 2013 – 40,2 цнт/га; 2014 – 40,5 цнт/га; 2015 році – 40,8 цнт/га.
Застосування в землеробстві сидеральних посівів сприятиме покращенню хімічних та фізичних властивостей грунту, що дозволить підвищити врожайність цукрових буряків на 10-15 цнт/га: 2012 рік – 310 цнт/га; 2013 – 325 цнт/га; 2014 – 340 цнт/га; 2015 рік – 350 цнт/га.
Оновлення парку машин (2012 рік – 90 од.; 2013 – 105 од; 2014 – 125 од; 2015 рік -145 од) дасть можливість зменшити собівартість продукції та зекономити значну кількість пально-мастильних матеріалів.
За рахунок придбання рибогосподарствами маточного ремонтного матеріалу нарощуватиметься виробництво рибної продукції: 2012 рік – 820 тонн; 2013 – 900 тонн; 2014 – 990 тонн; 2015 рік – 1090 тонн.
Відшкодовується 50 відсотків вартості енергозатрат, затрати на автотранспорт, закупівлю контейнерів для збору відходів. Буде утилізовано відходи м’ясо-переробної галузі та туш загиблих тварин в кількості 5000 тонн кожного року.
Розвиток ярмаркової діяльності, аукціонів з продажу племінних тварин, проведення науково-практичних виставок дасть можливість налагодити нові господарські зв’язки.
Створення кожного року по одному молочному кооперативу в сільських місцевостях окремо визначених районів дасть можливість додатково створити робочі місця та забезпечити переробну галузь сировиною.
Відшкодування витрат за закуплені установки індивідуального доїння збільшить виробництво молока особистих селянських господарств, підвищить продуктивність худоби, дасть можливість виробляти більш якісну молочну сировину.
Наукове забезпечення агропромислового виробництва сприятиме створенню і впровадженню у виробництво нових високопродуктивних, зимостійких та стійких до вилягання і хвороб сортів.
Щорічне підвищення рівня знань і вдосконалення практичних навичок, одержання суб’єктами господарювання консультацій з питань сучасних технологій, маркетингових схем у збуті сільгосппродукції дасть можливість збільшити товаровиробниками виробництво продукції сільського господарства у 2012 році-на 45 млн грн; 2013 – на 55 млн грн; 2014 – на 65 млн грн; 2015 році- на 75 млн грн.
Стимулювання формування регіональних ресурсів зерна та борошна за рахунок кредитних ресурсів забезпечить населення області продовольчим зерном в кількості 12 тис. тонн щороку.
Розвиток та вдосконалення інформаційної мережі сприятиме своєчасному забезпеченню необхідною інформацією органів виконавчої влади вищого рівня.
Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми – 284030,05 тис. грн. В тому числі: обласний бюджет – 72501,05 тис. грн., кошти інших джерел – 211529,0 тис. грн.
Головному управлінню агропромислового розвитку обласної державної адміністрації доручено подати проект Програми на розгляд чергової сесії.

Обладміністрація готується переписувати населення

перепис населенняПідписано розпорядження голови обласної державної адміністрації, яким затверджено заходи щодо підготовки і проведення Всеукраїнського перепису населення.Займатися підготовкою цього важливого заходу доручено обласній комісії, яку очолив перший заступник голови облдержадміністрації Микола Головач.
Основними завданнями комісії є сприяння забезпеченню координації дій місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, пов’язаних з підготовкою і проведенням Всеукраїнського перепису населення, підготовка пропозицій щодо визначення шляхів, механізмів та способів вирішення питань матеріально-технічного, фінансового та організаційного забезпеченням підготовки і проведення перепису.
Районним державним адміністраціям, виконавчому комітетові Тернопільської міської ради належить утворити до 15 грудня 2011року територіальні комісії з питань сприяння проведенню Всеукраїнського перепису населення.
Нагадаємо, що Кабінетом Міністрів України 28 липня 2010 року прийнято розпорядження “Про проведення у 2012 році Всеукраїнського перепису населення”.
Перепис проводиться шляхом суцільного опитування населення за місцем перебування на дату перепису у формі інтерв’ю із залученням cпеціально навченого тимчасового переписного персоналу.
Переписи населення – головний засіб збирання основних статистичних даних про народонаселення і житловий фонд, які мають за мету створення всеохоплюючого джерела статистичної інформації для планування економічного та соціального розвитку, адміністративних цілей, оцінки умов життя, для дослідних робіт, а також для використання в комерційних та інших цілях.

Нагадаємо, нещодавно на засідання уряду було закріплено “куратором” всеукраїнського перепису населення віце-прем’єра Андрія Клюєва.

Болєщук обіцяє що розклади руху будуть на всіх зупинках

розклад рухуП’ятнадцять критих зупинок громадського транспорту планують встановити у Тернополі до кінця цього року. Місця для нових зупинки, які облаштують накриттям та лавками, кажуть у міській раді, обирали з поміж двохсот десяти вже існуючих у Тернополі, повідомляє ЗЗ
Нові зупинки вирішили облаштувати в місцях найбільшого скупчення людей. Зупинки вже почали встановлювати. Вони матимуть дах та місця для сидіння – повідомляє TV-4.
– Макет зупинки був затверджений рішенням виконкому, проект розробляло наше комунальне підприємство “Місто”. Також на цих зупинках ще будуть встановлені графіки маршрутів, ми їх зробимо вже прикріплені, щоб їх не зривали, – розповів начальник управління житлово-комунального господарства в Тернопільській міськраді Володимир Болєщук.
На облаштування п’ятнадцяти зупинок з міського бюджету виділено майже триста тисяч гривень. Встановити їх обіцяють до кінця року.
– Наступного року ми плануємо цю акцію продовжити. У перспективі ми також будемо на конкурентних засадах залучати в цей процес і бізнесові структури, даючи їм місце під торгівлю. Відповідно, вони будуть встановлювати зупинки за свої кошти, – каже пан Болєщук.
Теги:

Риба гниє з голови, а влада з верхівки

чиновникиНапередодні Міжнародного Дня боротьби з корупцією у Києві провели круглий стіл на тему «Здійснення конвенції ООН проти корупції – оцінка громадянського суспільства»,пише Погляд

 

На засідання, організоване Комітетом з питань боротьби з організованою злочинністю і корупцією, зібралися представники влади і громадських організацій з різних міст України, а також міжнародні експерти ЄС та ООН. Тернопіль представляв заступник міського голови Тернополя Леонід Бицюра, який очолює постійну комісію Тернопільської обласної ради з питань законності та правової політики, здійснення демократичного цивільного контролю над Воєнною організацією та правоохороними органами держави.

«Фактично всі визнають, що корупція в нашій державі розповсюджена на вищих щаблях влади і звідти поширюється на інші рівні. Тому завдання подолати корупцію в першу чергу має ставитись перед Верховною Радою України, – зазначив Леонід Бицюра. – За результатами досліджень міжнародних організації, Україна посідає 152 місце в рейтингу за протидією корупції. Це дуже серйозний і прикрий для нас показник. Сьогодні корупція стає нормою, факти корупційних скандалів сприймаються як звичне явище. Змінити цю ситуацію можливо. В першу чергу для цього потрібна потрібні політична воля та чітко прописані закони».

На Львівщині: В яку трубку дихати водій обиратиме сам

ДАІТверезість водія інспектори ДАІ зараз перевіряють не так званими «трубками», а алкометрами іноземного виробництва. Вони з’явились в Україні близько 2 років тому. 


Близько двох років тому інспектори ДАІ почали використовувати алкотестери німецького виробництва «Драгер» як найшвидший і найпростіший спосіб перевірки стану водія на дорозі, – повідомляє ЗІК. До цього чуда техніки львівські водії ставляться з недовірою, оскільки трапляються випадки недотримання процедури тестування. Зокрема, перевірка має здійснюватись у присутності двох свідків, які не є працівниками міліції. Сам прилад не може бути задіяний без дозвільних документів, і водій має право ознайомитися з ними.

У Львівському обласному управлінні ДАІ додають: спосіб перевірки на тверезість водій може обрати сам: «Якщо водій сам каже, що керував у нетверезому стані, то він одразу підписує протокол – це є перший варіант. Другий – можна одразу на місці перевірити водія за допомогою цього приладу – алкотестера, і третій варіант – доставки у медичний заклад. Але це все робиться за бажанням самого водія», – запевняє Світлана Добровольська, керівник прес-служби УДАІ у Львівській області.

Натомість, відмову від перевірки правоохоронці прирівнюють до водіння у стані сп’яніння. Як свідчить статистика, за останній рік п’янство за кермом збільшилось на 24%.

Параолімпійця Івана Шкварла відзначив Президент

ПрезидентПрезидент України Віктор Янукович підписав Указ про призначеня стипендій для видатних спортсменів із паралімпійських і дефлімпійських видів спорту та їх тренерів. Серед відзначених осіб є й наш земляк – Іван Шкварло.
Відповідно до Указу Президента України, Шкварлу Івану Володимировичу – бронзовому призеру чемпіонату світу 2011 року з футболу ДЦП, призначено стипендію у розмірі 7 тисяч гривень.

Новини