Головна Політакценти Один телевиборець Заставного коштував 17 гривень, а екс-регіоналів 51!

Один телевиборець Заставного коштував 17 гривень, а екс-регіоналів 51!

вибориПереможець парламентських виборів на Тернопільщині, «Народний фронт» на парламентських виборах витратив найбільше серед усіх партій на рекламу – близько 90 млн грн. Про це пише Павло Мандрик у «ЛІГАБізнесІнформ».

За оцінкою експертів, витрати партії Арсенія Яценюка-Олександра Турчинова понесла найбільші витрати серед усіх конкурентів на рекламу на телебаченні, інтернеті та радіо.

Політтехнолог Сергій Гайдай, який брав участь у виборчій кампанії НФ, запевнив, що підсумкову суму, витрачену на рекламну кампанію, знає виключно лише Турчинов як керівник виборчого штабу.

Вікторія Сюмар, яка відповідала за розробку рекламної кампанії в штабі, назвала тільки найбільших спонсорів «Народного фронту». За її словами, головним спонсором був засновник компанії «Веста», дніпропетровський бізнесмен Віктор Дзензерський – його син Денис 24-й у списку. Крім цього, Сюмар в числі спонсорів назвала Тетяну Донець (№ 20 у списку, пов’язана з Дзензерським) і бізнесмена В’ячеслава Костянтинівського (пройшов до парламенту по мажоритарному округу в Києві), який прославився тим, що для потреб армії продав свій Rolls-Royce за 250 000 грн.

По бігбордах на першому місці «Батьківщина» Юлії Тимошенко, яка зайняла друге місце у телевізійній категорії.

У друкованих ЗМІ лідирував «Опозиційний блок». Лояльність цих медіа до екс-«регіоналів» пояснюється тим, що найбільші холдинги УМХ, «Вести», «Сегодня мультимедиа» належать саме прибічникам цієї партії.

Загальні витрати на рекламу склали близько 500 млн грн., з яких 53% припали на телебачення, 19% на зовнішню рекламу, 17% на друковані ЗМІ, 8% на радіо і 3% на інтернет.

Наведені видатки є оціночними з урахуванням прайс-листів ЗМІ та інформації експертів.

Від «Наших Грошей»

Якщо розділити кількість коштів, витрачених на телерекламу, на кількість голосів, відданих за кожну з партій у багатомандатному окрузі, то найдорожчими вийдуть виборці Юлії Тимошенко – понад 51 гривню за голос. Наступною з майже 51 гривнею за голос йде «Сильна Україна» Сергія Тігіпка, яка зрештою взагалі не потрапила до парламенту.

Партія Витрати на ТБ, млн грн К-ть голосів виборців Ціна телеголосу
Народний фронт 60 3488114 17,20
Блок Петра Порошенко 40 3437521 11,64
Самопоміч 12 1729271 6,94
Опозиційний блок 35 1486203 23,55
Радикальна партія 20 1173131 17,05
Батьківщина 46 894837 51,41
Сильна Україна 25 491471 50,87

Переможець багатомандатного округу «Народний фронт» платив за своїх телевиборців приблизно стільки ж, як «Радикальна партія» Олега Ляшка – близько 17 грн. за голос.