Головна Новини Як будуть податківці формувати та вести Реєстр волонтерів антитерористичної операції

Як будуть податківці формувати та вести Реєстр волонтерів антитерористичної операції

13998_334470420058982_4439757370044254839_nВідділ комунікацій Головного управління ДФС у Тернопільській області роз’яснив тернопільським волонтерам, Наказ від  5 грудня 2014 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 30.10.2014 № 1089 «Про затвердження Порядку формування та ведення Реєстру волонтерів антитерористичної операції» (далі – Порядок).

Даним Порядком встановлюється механізм включення фізичних осіб – благодійників до Реєстру волонтерів антитерористичної операції (далі – Реєстр) та структура цього Реєстру, форма заяви про включення/внесення змін/виключення до/з Реєстру, а також форма довідки з банку про відкриття/закриття рахунка фізичною особою.

Відповідно до Порядку для включення до Реєстру фізична особа – благодійник особисто може звернутися до будь-якого органу ДФС.

У разі подання документів поштою або через представника вони подаються до органу ДФС за місцем проживання фізичної особи – благодійника.

Включення до Реєстру здійснюється за заявницьким принципом протягом одного робочого дня.

У заяві мають бути зазначені категорії фізичних осіб, на користь яких надається благодійна допомога волонтером антитерористичної операції  (далі – АТО), та дата початку здійснення діяльності як волонтера АТО.

Дата початку здійснення діяльності як волонтера АТО не може бути раніше 21.11.2013 та раніше дати відкриття рахунків, призначених для здійснення благодійної діяльності.

Датою включення фізичної особи – благодійника до Реєстру є дата внесення відповідного запису до цього Реєстру.

Державна фіскальна служба України щодекадно оприлюднює Реєстр на офіційному веб-порталі.