Головна Новини “Як може бути таке хамське ставлення?” – тернополянка прозповіла про “дистанційне” навчання...

“Як може бути таке хамське ставлення?” – тернополянка прозповіла про “дистанційне” навчання в школі

Підходить до завершення навчальний рік. Тільки цьогоріч дивина, на нього більше ніж школярі, з нетерпінням очікують батьки.

Виною у всьому став зловісний карантин. Зокрема, дистанційне навчання, на яке перевели усіх школярів країни.

Та поки з одними учнями сумлінні педагоги проводили онлайн уроки, підтримували увесь час зв’язок. То іншим просто скидали завдання на вайбер. А наприкінці семестру ще й вимагали виконувати контрольні роботи.

Батьки у соцмережах пишуть відчайдушні пости у яких звинувачують вителів у байдужості. Зокрема нещодавно у ФБ тернополянка Олена Прохира розповіла, як енпросто їй вдається спілкування з вчителем.спілкування з вчителем.

“Я взагалі досить терпляча людина, не люблю зайвий раз піднімати кіпіш, але ж всьому є межі. Якщо, бляха, всі будуть мовчати, то точно нічого на краще зміниться. А деякі вчителі часто настільки звикли, що вони царі і боги, що навіть перед батьками не соромляться – показують свою зверхність, зневагу до учнів (та й до батьків теж), непрофесійність та упередженість. Я справді не знаю, що з цим робити, як вплинути. Знаю тільки, що так бути не повинно. Наші діти заслуговують на якісну освіту, на адекватне ставлення і повагу до себе.
А тепер конкретно (вибачте, але дістало): Вчителька вважає, що не мусить повідомляти, які саме помилки учні допустили у своїх роботах, навіть після багаторазових прохань. Вона не хоче нічого пояснювати, бо у неї “і так багато роботи”, а ще “крім того, ніхто крім вас не вимагає вказувати помилки”, “я розумію, що вам нема чим зайнятися”, “якщо вам так треба, то самі прийдіть до школи і я покажу, де помилки”- це цитати із розмови по Вайберу. Я вже не кажу, що не було жодних онлайн уроків, тільки скинуті у вайбер завдання – ну нехай, ставлюсь до цього з розумінням, не всі можуть. Але ж чому це розуміння таке невзаємне?”

Пост викликав доволі жваве обговорення. Більшість батьків стали на захист мами. І розповідали свої неприємні історії.

“Насправді, відкрилась колосальна проблема. В більшості шкіл вчителі вчиняли так само. Це було не дистанційне навчання, а самоосвіта з дедлайнами по здачі матеріалу”, – пише Наталія Репак.

“Також діти навчаються в школі 13 . Жодного уроку онлайн не було. Ще з англійською мовою дитині допомогла, а як бути з німецькою, якщо її не вчив, а матеріал потрібно вивчити самостійно і здати по ньому тести та контрольну роботу. Прийдеться тепер брати репетитора ще й з нім.мови((, – пише Таня Яворська
До слова нещодавно ми публікували інтерв’ю з начальником управління освіти Ольгою Хомою.інтерв’ю з начальником управління освіти Ольгою Хомою. Головна освітянка області наголошувала, що дистанційне навчання – це не скидання завдань на вайбер, а уроки онлайн, зв’язок з учнями. Ба більше того пані Хома наголошувала, що в оцінюванні учнів треба з розумінням ставитися, і де в чому поступатися, адже цьогорічний карнатин став стресом не лише для дорослих, а в першу чергу для дітей. Це було на слові. А на ділі маємо, те що маємо…

2 КОМЕНТАРІ

  1. Цілком погоджуюсь з мамою. Останній місяць це була просто катастрофа. Справді,за 2 місяці жодного уроку чи пояснення,а контрольні були такого рівня,що ми дуріли. При чому на час 24 запитання 25 хвилин контрольна. Це був ЖАХ!!!!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here