Головна Економіка Хто в Тернополі втратить від реклами знахарок і ворожок?

Хто в Тернополі втратить від реклами знахарок і ворожок?

ворожка

ворожкаЗ 15 лютого вступає в силу Закон, який забороняє «розповсюджувати рекламу послуг з ворожіння та гадання та транслювати програми та передачі, у яких телеглядачам та/або радіослухачам надаються послуги з ворожіння та гадання, а також платні послуги у сфері народної та/або нетрадиційної медицини». Отже, що ж забороняється і хто з місцевих втратить заробіток?
Якщо в рекламі будуть вживатися слова «лікування», «зцілення», «знахар», «цілитель», то ця реклама підпадає під ознаки реклами нетрадиційної (народної) медицини, для заняття якою потрібен спеціальний дозвіл.
А тепер хто найбільше втратить. Звичайно рекламою всякого роду цілителів та знахарів заробляли місцеві друковані ЗМІ, в яких на декількох шпальтах могли бути рекламні статті про зцілення такими от шалатанками і пропозиції їхніх послуг в місцевих будинках культури, чи кінотеатрах де можна купити «заряжену» воду за кількадесят гривень чи цілющі трави. Серед тернопільських друкованих видань найбільше втратить «У кожен дім» та “Нова тернопільська” газети в яких така реклама переважала.