Головна Суспільство Що треба знати про заміну фільтра в АКПП

Що треба знати про заміну фільтра в АКПП

Заміна фільтра автоматичної коробки – це обов’язкова процедура, яка суттєво продовжить термін експлуатації вузла. Рекомендується змінювати фільтр кожні 70-80 тис. км. Це правило однаково відноситься і до так званих «необслуговуваних» коробок передач, термін служби яких, за словами виробників, необмежений.

Насправді і олива, і фільтр на АКПП цього типу вимагають заміни. Так, фільтруючі елементи нового зразка мають велику площу та пропускну здатність оливи. Але вони забруднюються.

Чому необхідна заміна фільтра під час проведення ТО АКПП

Заміна масла в АКПП і фільтруючого елемента https://www.ford.org.ua/product/filtr-akpp_2/ потрібна автоматам старого і нового покоління, а також моделям, що не обслуговуються.

Про знос технічної рідини в коробках, необхідність заміни свідчать такі ознаки:

  • туге перемикання режимів;
  • ривки при перемиканні та розгоні;
  • запізніла реакція на перемикання;
  • пробуксовування або проскакування при включенні режимів.

Проблеми виникають через попадання в оливу фракційних частинок, забруднення, нагару, який неминуче з’являється внаслідок експлуатації трансмісії. Вони забивають фільтр, через це знижується тиск ATF, що негативно позначається на соленоїдах та рухомих елементах коробки.

ATF – Automatic Transmission Fluid або рідина для АКПП відрізняється червоним кольором та рідкою консистенцією.

Автоматичні коробки обладнуються 3 типами системи фільтрації:

Фільтр розміщується зовні АКПП, що полегшує його заміну. Але невеликий розмір, як показує практика, не забезпечує потрібну площу фільтрації, внаслідок чого відбувається швидке зношування фільтруючого елемента. Така система використається на старих поколіннях автоматів.

Фільтр розміщується всередині трансмісії – це збільшена площа фільтрації, яка здійснюється двошаровим фетром. Таке компонування використовується у 90% сучасних трансмісій і навіть часткова заміна оливи в АКПП потребує заміни фільтра.

Часткова або повна заміна мастила в АКПП вимагає обов’язкової заміни фільтра, оскільки його структура не підлягає відновленню. Навіть ретельне промивання не дасть повного відновлення функціональних можливостей.

Фахівці https://www.ford.org.ua вирішують технічні завдання будь-якої складності. Клієнтам гарантується швидка доставка деталей до автомобілів, вузлів та агрегатів.

Заміна мастила та фільтра в АКПП – рекомендації

Часткове технічне обслуговування автоматичної трансмісії рекомендується проводити кожні 30 000 км. Повну заміну на 60 000 км пробігу. Такої інформації не знайти в технічній документації, оскільки сучасні автомати розраховані на 120 000-150 000 км пробігу, що становить гарантійний ліміт. Після його проходження виробника не цікавить, як працюватиме трансмісія.

Тому, щоб уникнути серйозних поломок, слід міняти масло та фільтр не рідше, ніж кожні 60 000 км. Це гарантує довголіття, роботу АКПП без збоїв.