Головна Суспільство Як HubSpot може допомогти бізнесу

Як HubSpot може допомогти бізнесу

Шукаєте безкоштовне програмне забезпечення для бізнесу? Рекомендуємо звернути увагу на HubSpot. Вона дозволяє автоматизувати взаємодії з клієнтами через електронну пошту чи соціальні мережі, відкриваючи масу можливостей для аналітики та зростання продажів. Ми докладно вивчили особливості системи та поділимося цією інформацією з вами.

Як працює Hubspot

Допомога бізнесу від Hubspot CRM зводиться до спрощеного вирішення таких завдань, як: ведення клієнтської бази; автоматичне відстеження взаємодій з партнерами та покупцями; планування та постановка завдань; аналітика результатів продажів Найголовніше, що: це безкоштовно та на необмежений термін; сам сервіс дуже якісний та має інтуїтивно зрозумілий інтерфейс. Хабспот – це рішення для малого бізнесу, яке не вимагає вкладень і дозволяє відстежувати ділові зв’язки. Варто зауважити, що Hubspot повністю англійською мовою і для її інтергарції і ваш бізнес можна звернутися до фахівців https://crmium.com/uk/, які налаштують та допоможуть вам вникнути в нюанси.

Ось деякі з них:

  • Contact Management – управління контактами та базою клієнтів;
  • Company insights & records – ведення записів компанії;
  • Gmail & Outlook integration – автоматична синхронізація з поштовими сервісами, що дозволяє фіксувати діалоги з контрагентами;
  • Team email & scheduling – прив’язка до електронної пошти компанії, а також планування розсилок;
  • Live chat — встановлення онлайн-чату на сайт та збереження листування в ньому в єдиному вікні + можливе налаштування бота;
  • Deals – ведення запису успішних угод;
  • Tasks – постановка цілей з нагадуванням для команди;
  • Ticketing – робота з проблемами клієнтів через систему тикетів (заявок).

Крім того, разом з CRM безкоштовно поставляються кілька унікальних інструментів Sales and Marketing Hub, наприклад, інтеграція з Google Ads та Facebook.

Безпека та конфіденційність

Hubspot слідує стандартній політиці конфіденційності, збираючи такі дані користувачів, як:

  • відвідування вебсайтів;
  • встановлені мобільні програми;
  • персональну інформацію (e-mail, телефон, ім’я);
  • файли з конфігурацією комп’ютера або іншого пристрою.

Згідно з умовами використання на офіційному сайті, Hubspot дотримується двох принципів: суворе дотримання політики конфіденційності; ніколи не передавати персональну інформацію третім особам. Реалізація отриманих даних допускається лише для персоналізації вебсайтів у конкретного користувача, а також для надсилання релевантних пропозицій електронною поштою.

У результаті Хабспот не несе будь-якої загрози для безпеки ваших контрагентів. Робота та взаємовідносини з клієнтами Взаємодія з клієнтами є першочерговим завданням CRM.

Для цих цілей у Hubspot є два ключові інструменти:

Contacts – у цьому розділі зберігаються дані клієнтів (ім’я, email, телефон і т.д.); Conversations – тут здійснюється управління email-листами в єдиному вікні, онлайн-чатом та месенджерами.

Інтеграція системи з сервісами

У багатьох джерелах, виділяють дуже мало інтегрованих сервісів. Як правило, згадуються тільки два варіанти:

  • G Suite, що включає Gmail, Google Docs, Talk, Sites і Calendar;
  • Microsoft Outlook.

Насправді інтеграція можлива через спеціальний інструмент Hubspot Connect, який містить понад 300 різних сервісів.

Hubspot CRM – це безкоштовна англомовна система для керування взаємодіями з клієнтами. Вона має стандартні функції: складання клієнтської бази, менеджмент продажів, ведення записів та підключення необмеженої кількості співробітників. Серед унікальних можливостей CRM варто виділити автоматичну фіксацію листування доступними каналами зв’язку, а також відображення активності кожного учасника на загальній панелі. Крім того, примітний інструмент Pipeline, що дозволяє користувачеві в пару кліків додавати успішні (або ні) продажі та наочно бачити зростання компанії, її рух до цілей.