Головна Політакценти Гусятинська райрада “розбере” на засіданні “реформи” Хоптяна і відставку Хоптянихи

Гусятинська райрада “розбере” на засіданні “реформи” Хоптяна і відставку Хоптянихи

За словами керівника фракції «Батьківщина» Гусятинської райради Любомира Лівеля, нагальною причиною зібрання сесії є бездіяльність, самоуправство голови районної ради в парі з головою ОДА, а також нищівні наслідки медичної реформи на теренах Гусятинського району.

Попередньо заплановано розглянути, 22 лютого п’ять важливих питань.

Перше – проблема загальноосвітньої школи в селі Оришківці, яку на етапі завершення будівництва, з меркантильних інтересів губернатор Хоптян виключив з переліку об’єктів на 2013 рік, що фінансувалися з держбюджету. Депутати районної ради планують звернутися до Кабінету Міністрів та Адміністрації Президента з проханням відновити справедливість – фінансування Оришківської школи, яку Хоптян одноосібно вирішив зробити довгобудом.

Друге та третє питання сесії стосуються медичних закладів району, які стали першими жертвами так-званої медичної реформи. Депутати голосуватимуть за відновлення роботи Хоростківської та Гримайлівської лікарень, а також за дофінансування Копичинецької лікарні, де розпочалися скорочення працівників та цілих відділень.

Ще у одному зверненні до Президента та Прем’єра, депутати райради будуть просити відновлення фінансування для санаторію «Збруч», який знаходиться на балансі ДУСі. Через відсутність фінансування на протязі тривалого часу накопило чималі борги, тому санаторій знаходиться на межі банкрутства.

Варто зазначити, що реагуючи на звернення громадян, народний депутат від фракції «Батьківщина» Михайло Апостол також взявся за вирішення проблем санаторію «Збруч» та Копичинецької лікарні.

І останнє, не менш важливе питання позачергової сесії пов’язане з неналежною роботою районної ради, а зокрема її голови – пані Хоптян. Через порушення регламенту та чинного законодавства, у депутатів накопилося чимало запитань та зауважень до чиновниці, яка, сподіваємося, не зігнорує сесійного засідання.