Головна Новини Тернополяни “вдарили гривнею” по бізнесу регіоналів

Тернополяни “вдарили гривнею” по бізнесу регіоналів

bojkotВ Тернополі відбулася акція бойкоту товарів які виробляють фірми і підприємства які належать представникам Партії регіонів. На центральному ринку підприємцям і покупцям роздавали список торгових марок які годують «режим».

Як розповідає Юрій Кульчицький, їм роздавали список торгових марок з вказанням кому конкретно належить кожна з них,  а також…  намагалися їх заздалегідь попередити, що коли кампанія бойкоту набере обертів, то ряд товарів в них можуть залежуватися і,  щоб вони не зазнали збитків, то хай завчасно зменшують, чи й взагалі уникають торгових марок з чорного списку.

“І якщо вони проти Партії регіонів, то хай, по можливості, пропонують покупцям альтернативні торгові марки… а також хай цінову політику по можливості зроблять такою, щоб лише фанати регіонів купували товари, котрі підлягають всеукраїнському бойкоту. Дуже радує те, що навіть ЦЯ цільова аудиторія в переважній більшості схвально і з розумінням сприйняла інфу, котру ми до них намагалися завчасу донести”, – розповідає Юрій інтеренет виданню Погляд

“Найбільший позитивний висновок: це досить хороша реакція підприємців та продавців (десь половина, швидше за все, були саме власниками точки), найбільший негативний висновок: в Тернополі дуже важко знайти бажаючих долучитися до роботи активно, а не тільки “лайками”. Щодо першого: за моїми враженнями близько 50% базарників реагували в більшій чи меншій мірі позитивно – від щирого “дуже дякую!” до “які ви молодці”. Близько 40% – нейтрально (“угу, добре” або “я тільки продавець”), і 10% – негативно (“мене це не цікавить” без пояснення причини). З тих, хто найбільше відзначився – солідний підприємець при нас вголос проаналізував список, сказав, що на лотку в нього нічого такого нема, а вдома тільки туалетний папір “Диво”, бо він дешевий, і порекомендував нам шампанське Мартіні, оскільки Артемівське і без Януковича фігня  Ще одна тітонька негарно перебила наш міні-спіч і сказала, що чути нічого не хоче, для неї головне – продажі, тому “йдіть звідси”. До речі, на відміну від сусідів, людей до неї не було, і коли поверталися назад, там також було пусто – цікаво, чого б це?”, – розповідає Людмила Вовк.

За словами організаторів на черзі інші продуктові базари і маленькі магазинчики, котрі мають в асортименті товари регіоналів.

Хто хоче долучитися до бойкоту в Тернополі, або має знайомих, котрі можуть так, чи інакше, підключитися до дій, відгукуйтеся СЮДИ!

Чи впливає бойкот на фінансові результати компаній , або перерозподіл частки ринку, поки сказати важко – з часу його оголошення пройшов тільки місяць. Тим не менше, вже точно можна сказати, що учасники “чорного списку” до нього не байдужі . Так, Дмитро Святаш відзначився постами в Facebook, в яких закликав дати Евромайдану збройну відсіч, а власник мережі АЗС WOG Ігор Єремєєв , навпаки, зробив у ЗМІ низку заяв про те, що фінансово допомагає опозиціонерам , після чого його бізнес зі списку бойкоту виключили . “Регіонали” чий бізнес працює в Західній Україні в сегменті масового споживання, визнають фінансові втрати через бойкот, але в транспортній галузі негативні результати останнього місяця з цим пов’язати складно. Навіть банкрутство Air Onix, яке збіглося в часі з оголошенням бойкоту, було запрограмовано до початку масових заворушень. Втім, як запевняють в самій авіакомпанії, Євромайдан прискорив її кончину.