Головна Новини В одній із тернопільських шкіл ввели 200-бальну систему оцінювання

В одній із тернопільських шкіл ввели 200-бальну систему оцінювання

У Тернопільській школі №28 за 200-бальною системою оцінювання відтепер навчають учнів 9-11 класів. Бали учні накопичують, аби в сумі отримати 200 за семестр. Директорка школи Лілії Вавринів розповіла, що так готують учнів до вступу у вищі навчальні заклади, повідомляє Суспільне.

Одинадцятикласник Костянтин Куч каже, що свої оцінки учні накопичують, щоб за підсумком семестру отримати 200.

“Цього року в нас є мотивація робити більше завдань, бо за це ми отримуємо більші оцінки. З однієї сторони, це легше, а з іншої треба зусилля докладати”.

Одинадцятикласник

Костянтин Куч. Фото: Суспільне Тернопіль

Учні отримують бали, як за виконані завдання, так і за відвідування, каже одинадцятикласниця Кароліна Казюра. За її словами, вони можуть самі підраховувати бали у електронному журналі та визначати свою успішність.

“Я була здивована, адже не чула, що в школах була 200-бальна система, це було неочікувано і досить цікаво. Можна визначити пріоритети на завдання, є завдання, які мають менше балів, то ти можеш їх не робити, якщо тобі важче”.

Одинадцятикласниця

Кароліна Казюра. Фото: Суспільне Тернопіль

Директорка школи Лілія Вавринів каже, минулого року 200-бальне оцінювання ввели у 10 класі. А вже з початку нового навчального року долучити 9 та 11 класи.

“Ця система, яка застосовується у вищих навчальних закладах, саме в нашій школі є адаптована шкільних реалій. Діти не отримують оцінки, вони отримують бали, які накопичують, складають. За семестр вони можуть мати максимально 200 балів. Цю суму за певною шкалою ми переводимо потім у 12-бальну систему. Оцінка втратила свій каральний ефект, вона втратила вплив на формування негативних емоцій дітей. Просто дитина собі, як в гаманець складає свої бали”.

Директорка школи

Лілія Вавринів. Фото: Суспільне Тернопіль

За словами Лілії Вавринів, така система оцінювання готує учнів до майбутнього вступу у вищі навчальні заклади.

“Система введена у старших класах, то це адаптація дітей і до здачі ЗНО, яке оцінюється у 200 балів і потім до навчання у вищих навчальних закладах, де переважає модульне 200, чи 100-бальна система”.

Учні 11 класу

Учні Тернопільської школи №28. Фото: Суспільне Тернопіль

Заступниця директора обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Ольга Когут каже, керівництво шкіл може розробляти власні системи оцінювання.

“В Законі України про повну загальну середню освіту стаття 17 передбачено, що школа може розробляти власну шкалу оцінювання. Запроваджувати, наприклад, 100-бальну, 200-бальну систему, рейтингові системи, накопичувальні системи, системи описові, системи, які передбачають зарахування та не зарахування навчальної діяльності”.

Заступниця директора обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

Ольга Когут. Фото: Суспільне Тернопіль

Школа в Тернополі

Тернопільська школа №28. Фото: Суспільне Тернопіль