Головна Новини Веде вогонь, перевозить боєприпаси і поранених: інженери з Тернопільщини створили роботизовану платформу...

Веде вогонь, перевозить боєприпаси і поранених: інженери з Тернопільщини створили роботизовану платформу для ЗСУ

На Тернопільщині працівники підприємства розробили електричну платформу для перевезення вантажів. Про це Суспільному розповів засновник компанії Ігор Чайківський. Чоловік каже, на ній військові зможуть перевозити зброю, аби не ризикувати життям.

“На цей час ми встановили вагу 400 кг. Один бордюр має орієнтовно 100 кілограмів”, — каже Ігор.

Електрична платформа для перевезення вантажів

Електрична платформа для перевезення вантажів. Фото: Суспільне Тернопіль

Працівники тернопільського підприємства створили дистанційно керовану платформу для перевезення вантажів.

Роботизовану платформу для ЗСУ

Роботизовану платформу для ЗСУ. Фото: Суспільне Тернопіль

Засновник компанії Ігор Чайківський каже, на платформу військовослужбовці зможуть кріпити зброю та перевозити її. Керують пристроєм через пульт.

“Ця платформа приглянулася нашим військовим. Ми почали вже тести та випробування з різними типами озброєння”, — розповів засновник компанії.

Ігор Чайківський

Ігор Чайківський. Фото: Суспільне Тернопіль

Ігор Чайківський каже, конструкція важить 170 кілограмів.

“Нам достатньо лише одного невеличкого електродвигуна потужністю всього лише 1,5 кіловата для того, щоб приводити цю машину в рух, швидкістю до 5 кілометрів на годину, а навантаження до тонни”.

Інженери з Тернопільщини створили роботизовану платформу

Інженери з Тернопільщини створили роботизовану платформу. Фото: Суспільне Тернопіль

Почали працювати над розробкою електричної роботизовано платформи восени 2022 року. Ігор Чайківський каже, спершу планували використовувати її для сільського господарства.

“Можна виявляти місця розмноження мишей на полі та точково розносити препарати для боротьби з мишами в полі. Не розкидати їх та отруювати все довкола”.

Ігор Чайківський

Ігор Чайківський. Фото: Суспільне Тернопіль

Інженер Максим Радомінський говорить, що один такий пристрій можуть зробити за два дні.

“Ця конструкція загалом не дуже складна, є маслобак, помпова станція, елементи керування плавного повороту для збільшення радіуса і точності керування. Це є два регулятори оборотів, для одного та другого двигуна. Також є система електроклапанів для того, щоб виконувати, для того, аби розвертатися на місці, вперед та назад”.

інженер

Максим Радомінський. Фото: Суспільне Тернопіль

Авторка: Тетяна Панченко