Успіх у сфері нерухомості залежить від стосунків.
Незалежно від того, чи є ви є рієлтором чи рієлторською агенцією, яка працює в сфері житлової, комерційної чи промислової нерухомості, вам потрібно бути в курсі потреб клієнтів, швидко реагувати та передбачати тенденції.
Щоб досягти успіху, вам потрібні інструменти, які допоможуть вам підвищити ефективність і бути в курсі потенційних клієнтів, щоб ви могли укладати більше угод. Одним із найкращих варіантів керування відносинами з клієнтами є програмне забезпечення для керування відносинами з клієнтами, яке називається CRM.
CRM для ріелторів спеціалізуються на формуванні клієнтського досвіду, а не лише на організації контактних даних клієнта та характеристик власності. CRM допомагає вам керувати конвеєром продажів нерухомості на кожному кроці, від залучення потенційних клієнтів до отримання рекомендацій і постійних клієнтів. Найважливіше те, що CRM допомагає надіслати правильне повідомлення потрібному клієнту в потрібний час.
У такому ігровому полі, як сьогоднішній ринок нерухомості, ви не можете дозволити собі запізнитися ні на день. Повнофункціональна CRM для нерухомості є важливою. Ось погляд на те, як ви можете використовувати свою CRM для досягнення своїх бізнес-цілей.
Що таке CRM в сфері нерухомості?
Загалом, CRM у сфері нерухомості – це процес управління вашими стосунками з клієнтами, щоб ви не давали угодам пройти повз вас. Якщо говорити про програмне забезпечення, CRM у контексті нерухомості є програмним інструментом, який агенти з нерухомості можуть використовувати для відстеження потенційних продажів і спілкування з клієнтами, щоб вони могли оптимізувати робочий процес продажів.
Основні переваги CRM в сфері нерухомості
Використання CRM може збільшити ваш бізнес у сфері нерухомості, допомагаючи вам керувати відносинами з клієнтами та процесами продажів і залишатися організованими. Ось деякі з найважливіших переваг використання CRM у сфері нерухомості:
1. Покращена комунікація та співпраця всередині команди
Для вашої команди немає двох однакових днів. Один день може бути витрачений на перевірку активних списків і оновлення ваших маркетингових каналів, тоді як інший день буде сповнений днів відкритих дверей і закриття. Агенти з нерухомості постійно жонглюють різними завданнями і потребують інструментів, які можуть встигати.
CRM полегшує спілкування з усією вашою командою та оптимізує аспекти вашої повсякденної діяльності. Агенти можуть легко відстежувати електронні листи щодо потенційних клієнтів, щоб усі залишалися на одній сторінці. Ваша CRM може навіть дозволити вам коментувати дії, які виконують ваші колеги, і позначати їх, щоб ставити запитання чи висловлювати вдячність.
З усіма речами, які ваша команда має виконати, щоб досягти успіху, чітке уявлення про все, що відбувається у вашому бізнесі, змінює ситуацію.
2. Ефективне формування потенційних клієнтів і управління контактами
Значна перевага використання CRM у сфері нерухомості полягає в тому, що ви можете генерувати та організовувати потенційних клієнтів більш ефективно. Використання CRM із можливостями електронного маркетингу дає змогу легко розширити охоплення, щоб привернути увагу потенційних клієнтів і отримати більше потенційних клієнтів.
CRM також полегшує запам’ятовування всіх ваших цілей і завдань на день. Створюючи власні типи діяльності та встановлюючи нагадування, ви можете бути набагато організованішими, ніж якби писали наліпки або зберігали інформацію на своєму телефоні.
3. Покращено прогнозування продажів, звітність і відстеження ефективності
Коли справа доходить до того, щоб залишатися на вершині ринку житла, ваша команда працюватиме краще, якщо використовуватиме дані, а не береться за свою інтуїцію. За допомогою звітів і відстеження ефективності ви можете відстежувати, що працює, і прогнозувати майбутні продажі.
4. Персоналізоване залучення клієнтів для більшої задоволеності та утримання
Управління стосунками має вирішальне значення для успіху агента з нерухомості. Ви хочете зв’язатися з потенційними клієнтами в потрібний час і в правильний спосіб, але відстежувати ці взаємодії може бути складно. І останнє, чого ви хочете, — це програти конкуренту через те, що ви забули вчасно зателефонувати.
Ваша CRM допомагає запам’ятати важливі деталі про ваших клієнтів, щоб ви могли змусити їх почуватися важливими. Ніколи не забуваючи день народження клієнта чи обов’язкові речі, ви можете підвищити їхню задоволеність і допомогти вам укласти більше угод. Створюйте профілі для нових покупців і продавців і відстежуйте їх особисту інформацію, щоб зробити взаємодію з клієнтами більш індивідуальною.
Повна інтеграція сайту рєлторської компанії з CRM програмою. Вам та вашим працівникам не доведеться вести декілька баз, оскільки все інтегрується за допомогою простих механізмів.
Як використовувати CRM для розширення свого бізнесу з нерухомістю
Переваги CRM у сфері нерухомості переконливі. Але як отримати максимальну віддачу від CRM для справжнього розвитку вашого бізнесу? Читайте далі, щоб дізнатися, як.
1. Розширте та навчіть свій персонал вашій CRM
У зв’язку з нижчими ставками та збільшенням кількості покупців часто вигідно додавати іпотечних брокерів до своїх внутрішніх команд, що допомагає швидше укладати угоди та забезпечувати найкращі ставки. Переконайтеся, що весь ваш персонал, як ветерани, так і новачки, підтримує вашу CRM. Забезпечте широке навчання та завжди залишайте багато свободи для запитань, перенавчання та професійного розвитку.
2. Поділіться інформацією про клієнта зі своєю командою
Нехай ваш клієнт відчуває, що він у пріоритеті, переконавшись, що кожен член команди має в курсі її подробиць. Тримайте її найновішу інформацію під рукою, будь то в полі чи в офісі. CRM спрощує збереження точної та доступної інформації як на комп’ютері, так і на мобільних пристроях. Легко отримайте доступ до запису її дзвінків, способу спілкування, яким вона надає перевагу, її хвилювань і місця, де вона займає продажі.
3. Інтегруйте поточні системи
Заощаджуйте дорогоцінний час протягом дня, інтегрувавши свою CRM із багатьма програмами, якими ви вже користуєтеся. Як мінімум переконайтеся, що ви інтегруєте контакти, події календаря та спілкування електронною поштою, підключивши свою CRM до Google Apps або Outlook.
4. Продавайте розумно
Укладайте більше угод швидше, коли весь ваш персонал буде стежити за останніми тенденціями для кожної демографічної категорії ринку. Щоб дізнатися, що працює, а що ні, використовуйте аналіз звітів і відстеження продуктивності вашої CRM на додаток до звітів про прогноз продажів.
Як змусити CRM працювати з нерухомістю?
Якщо ви виберете загальну CRM, а не опцію, спеціально розроблену для нерухомості, ви зможете змусити програмне забезпечення працювати ваш бізнес, скориставшись перевагами налаштування та інтеграції. Налаштувавши спосіб організації контактних даних у CRM, загальна CRM може бути такою ж ефективною, як і CRM нерухомості.
Чому CRM важлива для ріелторів?
Управління взаємовідносинами з клієнтами має вирішальне значення для ріелторів, які хочуть бути в курсі своїх потенційних клієнтів, підтримувати відносини з клієнтами та гарантувати, що вони ніколи не пропустять жодного кроку в процесі керування потенційними клієнтами. CRM допомагає агентам з нерухомості залишатися більш організованими, краще спілкуватися з колегами та надавати персоналізоване обслуговування клієнтів, яке приносить високу задоволеність.
Розвивайте свій бізнес у сфері нерухомості за допомогою IST.Realtor
Використання CRM у сфері нерухомості дає багато переваг, від покращення спілкування команди до спрощення процесу продажу. Вивчіть варіанти та враховуйте потреби свого бізнесу, щоб знайти найкращу платформу.
За допомогою IST.Realtor ви можете надати своєму бізнесу нерухомості необхідну підтримку для процвітання. Такі функції, як автоматизація продажів, відстеження ефективності, керування контактами, маркетинг електронною поштою та командна співпраця, допоможуть вам максимально використати кожну можливість і задовольнити потреби клієнтів.
Зв’яжіться з IST.Realtor сьогодні, щоб дізнатися більше про те, як наше програмне забезпечення може допомогти вам досягти ваших цілей, або отримайте безкоштовну пробну версію, щоб переконатися самі!