Керівництво соціальної мережі ВКонтакте взяло курс на нову стратегію розвитку: у найближчі півроку соціальна мережа стане блог-платформою і зміниться до невпізнаваності, повідомляє РБК daily із посиланням на керівництво соцмережі.
“Ми переходимо до моделі блог-платформи, щоб надати користувачам повний функціонал для створення великих текстів”, – розповів прес-секретар ВКонтакте Влад Циплухін.
Циплухін зазначає, що раніше писати об’ємні повідомлення у соцмережі було незручно, сервіс був адаптований для мікроблогів. “Зараз ми ведемо переговори із відомими блогерами, вони вказують, які незручності для створення блогів залишаються на сайті. Свої сторінки у нашій соцмережі вже ведуть Ілля Варламов, Артемій Лебедєв і Сергій Доля – стежимо за їхньою діяльністю і приймаємо відгуки”, сказав прес-секретар соцмережі.
Він також зазначив, що співпраця із блогерами буде йти на безоплатній основі. ВКонтакте планує рекомендувати користувачам-новачкам підписку на сторінки відомих блогерів через блок Можливі друзі.
Видання зазначає, що вчора на сайті з’явилося кілька нововведень. У записі користувача тепер можна прикріпити нотатки великого об’єму і редагувати їх так само, як у Живому журналі. Крім того, соцмережа ввела нові принципи ранжирування стрічки новин за ступенем важливості. Одночасно ВКонтакте закрили сервіси оголошень, думок і запитань. За словами Циплухіна, вони соцмережі не потрібні, тому що основною функцією сайту має залишатися спілкування. Він обіцяє, що ресурс зміниться до невпізнаваності через півроку-рік: розробники здійснили тільки 10% від запланованого.
У свою чергу голова LiveJournal у Росії Світлана Іваннікова не бачить у соцмережі конкурента. “Ми, як і багато сервісів, боремося за час користувачів, однак об’єктивно конкурентів у ЖЖ немає, ми не помічаємо відтоку аудиторії ні до ВКонтакте, ні куди-небудь ще”, – каже Світлана Іваннікова, керівник LiveJournal Russia.
За її словами, ВКонтакте доведеться повністю змінити концепцію для заявлених цілей. Соціальна мережа створена для поширення контенту та обмежена кількістю друзів і приватних даних сторінки, зазначає вона. “У свою чергу блог-платформа дозволяє писати об’ємні тексти і дійсно привертати увагу аудиторії, не обмеженої списком друзів”, – говорить Іваннікова.
Водночас журналісти видання звернулися по коментарі до популярних російських блогерів Сергія Долі, Артемія Лебедєва та Іллі Варламова.
Блогер Сергій Доля повідомив, що соцмережа не зверталася до нього по консультації. “Я зареєстрований у ВКонтакте, але свої пости там не розміщую. Особисто мене повністю влаштовує ЖЖ. Посилання на свої пости ВКонтакте я не ставлю”, – пояснив блогер. За словами пана Долі, топ ЖЖ займають люди зрілого віку, і користувачі ВКонтакте його практично не читають. Він спілкується у соцмережі лише з тими, з ким знайомий особисто, до списку його друзів входять лише 20 чоловік.
Артемій Лебедєв також повідомив, що не співпрацював із розробниками ВКонтакте. У соцмережі у нього лише два друга – її творець і прес-секретар.
Популярний фотоблогер Ілля Варламов не вказує ВКонтакте серед активних сторінок у соцмережах на своєму офіційному порталі та ретранслює свої пости у Twitter.