
Оформлення та меблювання робочого кабінету, офісу https://mebeloffice.com.ua/index.php?lang=uk – це складно чи ні? Здавалося б, достатньо дати розпорядження співробітнику, щоб він підібрав потрібну кількість предметів на виділену суму. Можна навіть отримати хорошу знижку на гуртове замовлення. Але далеко не все так просто.
Офіси, кабінети керівників та приймальні – це особлива, «візитна картка» організації. Недбале ставлення до їх облаштування негативно позначається на іміджі підприємства, настрої та працездатності співробітників. Не можна просто купити набір столів та стільців, пару недорогих диванів «як удома».
Суспільні, робочі місця інтенсивно експлуатуються. Отже, до меблів висуваються підвищені вимоги. Вони мають бути міцними, зносостійкими, невимогливими у догляді. І, звичайно, обстановка має повністю відповідати стилю та духу компанії, створювати комфортну робочу атмосферу.
Рекомендації щодо оформлення меблями офісів та кабінетів
Офісні меблі для керівника
Приблизно третину свого життя людина проводить на робочому місці. Багато керівників та співробітників буквально живуть інтересами компанії, організації, а знайомий до дрібниць кабінет чи офіс стає для них другим будинком.
А це означає, що затишна, доброзичлива ситуація в період трудової діяльності життєво важлива. Саме від якості меблів, його дизайну залежить психологічний комфорт, відчуття впевненості у своїх силах і навіть продуктивність праці.
Офісні меблі суттєво відрізняються від домашніх, як за виконанням, так і за матеріалами, що використовуються.
Щоб не помилитися, не викинути гроші на вітер, варто дотримуватися низки рекомендацій:
Зовнішній вигляд корпусних, м’яких меблів повинен відповідати іміджу фірми, гармонійно поєднуватися зі стилем приміщення. Правильно підібраний дизайн ненав’язливо нагадує про діяльність компанії, підкреслює її особливості.
Матеріали стільниць, фасадів корпусних меблів, оббивки диванів повинні бути стійкими до інтенсивних навантажень, постійного використання та механічних пошкоджень. Те саме стосується фурнітури шаф, столів. Через офіси та приймальні щодня проходять десятки відвідувачів, ящики та дверцята відчиняються та закриваються по сотні разів на день. Це слід враховувати.
Не останнє місце в переліку властивостей ідеальних офісних меблів займають функціональність та практичність. Співробітникам ніколи займатися ретельним доглядом за делікатними тканинами або різьбленою деревиною.
Усі предмети обстановки повинні легко відмиватись від забруднень звичайними побутовими засобами. Найкращими варіантами є вироби із сучасних синтетичних матеріалів, корпусні меблі зі МДФ зі шпоном або пластиковим покриттям.
Виняток становлять статусні кабінети керівників, що показують добробут та платоспроможність компанії партнерам та клієнтам, що символізують надійність організації.
У таких приміщеннях допускаються поліроване дерево, бронзові або золочені ручки та вітражі, натуральна шкіра, оксамитова оббивка.
Меблі для офісів та кабінетів менеджерів
Приміщення для персоналу обладнають за індивідуальними проектами, ретельно підбираючи та комплектуючи предмети меблів.
Враховуються різні чинники:
- кількість працівників у кімнаті;
- стиль роботи підприємства;
- розміри офісу;
- наявність додаткового обладнання, оргтехніки;
- робота з людьми, клієнтами чи з паперами, комп’ютером.
Крім того, не варто забувати про психологічний та фізичний комфорт працівників.
Якщо в приміщенні працюватимуть більше двох осіб, необхідно подбати про звукоізолюючі перегородки. Навіть невеликі скляні або пластикові стінки створюють ілюзію ізольованості, дозволяють працювати, не відволікаючись зовнішні чинники. Можна замінити їх вбудованими в робочий стіл полицями для документів, окремими шафами, стелажами, стійками з комірками-сейфами.
Меблі підбирають в єдиному стилі, створюючи приємний для сприйняття простір. Переважними є спокійні забарвлення, що сприяють створенню ділової атмосфери. Щоб урізноманітнити інтер’єр використовують живі кімнатні рослини, поодинокі яскраві акценти, символіку фірми.
Столи повинні мати регулятори висоти, підлаштовуватися під зростання та статуру співробітників, нерівності статі. Стільниця повинна розташовуватися строго горизонтально, без хитань та перекосів.
Крісла повинні забезпечувати максимальний комфорт під час роботи. Хрестовини обладнають коліщатками зі спеціальними стопорами, що виключають випадкові рухи. Регулятори висоти, положення спинки допомагають підігнати параметри під індивідуальні показники людини.
Обов’язково наявність усієї необхідної для роботи апаратури, полиць або шаф для її розміщення. Як правило, це ПК або ноутбуки, принтери та сканери, гарнітури, пульти керування, телефони та інша офісна оргтехніка.
Для особистих речей, паперів та документів, канцелярського приладдя потрібні тумби або шафки з полицями, висувними ящиками. Якщо обсяг документації великий, то обов’язково наявність шафи або стелажу.
Якщо діяльність працівників передбачає прийом та роботу з людьми, то робочі місця обладнуються додатковою стільницею, 1-2 стільцями, кріслами. Відвідувачі повинні мати можливість зручно розміститись, розкласти документи, особисті речі.