Головна Суспільство Просування інтернет магазину від Cómon Agency

Просування інтернет магазину від Cómon Agency

просування інтернет магазину

Для просування інтернет магазину в необхідно вибудувати комплексну стратегію. Усі інструменти розкручування – платна реклама, управління соціальними мережами, електронний маркетинг, SEO та інші канали трафіку мають працювати разом. З безлічі рекламних засобів виділимо найбільш ефективні та поділимося практичними порадами про те, як просувати інтернет-магазин.

Пошукова оптимізація (SEO)

Пошукове просування (SEO) – інструмент для отримання трафіку і підвищення позиції в системах Google, і т. д. сторінок.

Для вимірювання ефективності SEO використовують Google Analytics – сервіс для відстеження джерел трафіку та обчислення ключових слів, які приносять більше відвідувачів

Створення стратегії контент-маркетингу

просування інтернет магазину

Для реалізації стратегії контент-маркетингу варто звернутися до агенція маркетингу та зробити наступні кроки:

Створити образ покупця. Перший крок до створення якісного контенту – скласти портрет споживача з характеристиками цільової аудиторії: статі, віку, роду діяльності, соціального класу, історії покупок та ін. Поняття образу покупця сегментованіше, ніж цільової аудиторії, через відстеження поведінки окремих клієнтів. Це допомагає створити контент, що відповідає їхнім потребам та створює зв’язок між брендом та аудиторією.

Визначити мету, ключові показники ефективності. Зі знанням портрета споживача можна задати стратегічні цілі та параметри, що використовуються для перевірки успішності компанії. Деякі з найбільш поширених цілей контент-маркетингу:

  • збільшення відвідуваності, обсягу продажу;
  • генерування лідів;
  • охоплення ринку;
  • підвищення впізнаваності бренду;
  • створення цінності товару;
  • залучення аудиторії;
  • зниження вартості залучення покупців;
  • збільшення життєвої цінності клієнта.

При визначенні цілей можна встановити індикатори їх досягнення – ключові показники ефективності (KPI), результати, що вимірюються, досягнуті за допомогою контент-маркетингу. KPI взаємопов’язані з цілями:

  • для збільшення відвідуваності стежать за трафіком сайту;
  • для створення лідів відстежують конверсію на сайті;
  • підвищення впізнаваності бренду визначають взаємодію у соціальних мережах, такі як коментарі, репости;
  • збільшення продажів аналізують кількість угод, вартістю товарів, розпродажами;
  • для вивчення ринку підраховують кількість нових передплат;
  • збільшення життєвої цінності споживачів аналізують те, як довго вони залишаються клієнтами.

Розглянути шлях споживача до покупки. Процес угоди відбувається у кілька етапів, званих «маркетингової воронкою». Щоб вести людей по вирві, використовуються стратегії вхідного маркетингу. Зазвичай клієнти починають з вершини вирви і доходять до її кінця, коли готові до покупки. «Приманка», що їх приваблює, – контент-маркетинг.

Нижче наведено етапи маркетингової вирви:

TOFU (початок вирви). Це перший етап шляху, коли споживач дізнається про проблему. Тут можна залучити багато людей, але лише деякі з них справді підійдуть для кваліфікованого ліда. На цій стадії зазвичай люди ще не залишають інформацію про себе. Але ніщо не заважає цьому статися. Найкращий вид контенту для аудиторії – повідомлення у блогах, подкасти, електронні книги, посібники та інші матеріали.

MOFU (Середина воронки). Людина вже знає, що має проблему, і шукає спосіб її вирішити. Ймовірно, споживачі вже представили інформацію про себе в обмін на корисний контент (наприклад, електронну книгу) і можна використовувати ці дані, щоб направити їх у кінець вирви. У цьому випадку найкращий спосіб – звернутися до тем, пов’язаних із бізнесом (інтерактивний контент, повідомлення у блогах, мультимедіа), зосередивши увагу на рішеннях, які компанія може надати клієнтам.

BOFU (Нижня частина вирви). Люди зацікавлені в товарах, послугах і є більша ймовірність того, що вони зроблять покупки в онлайн-магазині. Це найцінніші види лідів – відвідувачі, які знають, що їм потрібне. На даному е Тапі покупцю представляють демонстрації рішень, відгуки клієнтів, що показують, як продукція може вирішити їхні проблеми.

На кожному етапі шляху до покупки споживач має певний рівень знань та потребує інформації. Тому необхідно враховувати стадію маркетингової вирви, в якій вони знаходяться, перш ніж створювати контент.

Підібрати ключові слова. Зазвичай, перша взаємодія аудиторії з контентом відбувається через сторінки результатів пошукової системи (SERP), і для того, щоб з’явитися там, необхідно використовувати відповідні ключові слова. Для цього аналізують які запити користувачі вводять у рядку пошуку, щоб знайти схожий контент. Чим точніше підібрані ключові слова, тим конкретнішими будуть результати і більш кваліфікованою буде цільова аудиторія.

Впроваджувати методи SEO. Пошукова оптимізація (SEO) – набір методів, які використовуються для досягнення високих позицій у результатах видачі пошукових систем, таких як Google. Чим вищий рейтинг у Google, тим більше шансів, що покупець знайде онлайн-магазин, пройде через маркетингову лійку та укласти угоду. Для цього контент повинен бути оптимізований для цих пошукових систем і мати гарне сприйняття читачем. Це можна зробити за допомогою таких способів:

  • аналізувати результати за допомогою Google Analytics, щоб дізнатися, які канали можна покращити;
  • використовувати інструмент Google Search Console та завантаження картки сайту;
  • встановити плагіни SEO, такі як Yoast, під час роботи з WordPress;
  • використовувати ключові слова, запропоновані Google у таких інструментах, як Планувальник ключових слів;
  • створювати короткі URL-адреси та використовувати точні входження;
  • оптимізувати сторінки мобільних пристроїв;
  • підвищувати швидкість сайту та тестувати в Google PageSpeed ​​Insights;
  • розробляти контент за допомогою ефективних інструментів SEO для ранжування в результатах пошуку на сторінці Google;
  • використовувати зворотні посилання.

Диверсифікувати канали розповсюдження контенту. Для просування інтернет-магазину використовують різні digital-канали – блоги, соціальні мережі, електронний маркетинг. Така диверсифікація дозволяє розширити аудиторію. Найчастіше використовувані канали просування контенту:

Соціальні медіа. Контент, розміщений у соціальних мережах, може залучити велику аудиторію та направити її до свого онлайн-магазину. Окрім можливості охоплення великої кількості покупців, платформи соцмереж дозволяють безкоштовно публікувати матеріали, що також вигідно для бізнесу. Також можна замовляти рекламні кампанії, що дозволяють точніше сегментувати аудиторію.

Електронні листи. Цей канал має найвищий ROI (повернення інвестицій) у стратегії контент-маркетингу. Це дозволяє використовувати точну сегментацію клієнтської бази та створювати стимулюючі потоки для ефективності рекламних кампаній. Ресурс має невисоку вартість та високу ймовірність охоплення цільової аудиторії.

Месенджери. WhatsApp, Facebook, Instagram – популярні канали для корпоративних облікових записів, які використовуються для зв’язку брендів з їхніми клієнтами.

Найбільш ефективні типи контенту для використання в інтернет-стратегії:

  • повідомлення у блогах;
  • іконографіка;
  • відеоролики;
  • електронні книги;
  • тематичні дослідження;
  • відгуки;
  • повідомлення у соціальних мережах;
  • вебінари.

Контент-маркетинг – обов’язковий елемент стратегії цифрового маркетингу. Створення портрета споживача, публікація корисної інформації, відстеження шляху клієнта до покупки через маркетингову вирву, використання правильних каналів для просування дадуть компанії переваги над конкурентами.

Просування онлайн магазину – швидкий спосіб розвитку бізнесу в Інтернеті. Для досягнення найефективнішого результату створення та реалізацію маркетингових стратегій доручають професіоналам.

Компанія Cómon Agency пропонує послуги з розробки та комплексному просуванню веб-сайтів з використанням новітніх технологій, конверсійних рекламних інструментів, які призведуть до розширення клієнтської бази, збільшення продажів і дадуть безліч переваг над конкурентами. Чим швидше ви замовите професійну розкрутку вашого інтернет-магазину , тим швидше він вийде в ТОП пошукових систем і стане лідером з продажу.