Компанія SOFTSWISS, постачальник цифрових технологій для сектору онлайн-ставок та онлайн-казино, допомогла забезпечити клієнтам галузі понад 13 млн євро (14,2 млн доларів США) протягом 2023 року завдяки роботі команди боротьби з шахрайством у рамках SOFTSWISS Managed Services.
Ця та інші роботи “підкреслюють нашу прихильність до надання виняткових послуг та забезпечення успіху наших клієнтів у динамічному ландшафті індустрії iGaming”, – сказав Ілля Нестеров, керівник групи боротьби з шахрайством, як зазначено в прес-релізі, опублікованому в п’ятницю. До речі, партнером тут виступає джой казино.
Протягом року ця команда, як стверджується, ефективно впоралася із більш ніж 100 000 завдань, “продемонструвавши помітне зростання продуктивності на 62 відсотки порівняно з минулим роком”, зазначили в компанії. Запитання були різні: від запитів операторів і верифікації гравців до повідомлень про підозрілу діяльність.
SOFTSWISS заявила, що “в основному” виявлені шахрайства пов’язані зі “зловживанням бонусами”, а менший відсоток – з відмиванням грошей. Інші випадки пов’язані з поверненням платежів, зловживанням платіжними системами та різними іншими видами шахрайства.
Керівник групи боротьби з шахрайством зазначив: “Крім того, команда успішно розглянула понад 200 скарг гравців, поданих до регулюючих органів або на галузеві форуми. Спираючись на наш багатий досвід, ми ретельно аналізуємо кожен складний випадок, пропонуючи операторам продумані консультації щодо врегулювання їх загострення”.
SOFTSWISS стверджує, що розробляє “просунутий автоматизований інструмент” для моніторингу гравців щодо підозрілої поведінки та оцінки відповідного рівня ризику.
Компанія стверджує, що понад 200 брендів казино вже користуються керованими послугами. Ця частина бізнесу займається: підтримкою першої лінії, підтримкою VIP-гравців, утриманням та реактивацією гравців, а також управлінням контентом.