Головна Суспільство Переробка задніх ліхтарів з USA на EU

Переробка задніх ліхтарів з USA на EU

Авто зі США набувають все більшої популярності в Україні – зараз таких у пропозиціях про продаж “свіжопригнаних”, тобто нещодавно прибули з-за кордону і розмитнені, майже 40%.

Проте є певні відмінності між машинами для північноамериканського та європейського ринку, про які слід знати тим, хто придбав або планує придбати такий автомобіль, та налаштований безпечно та не порушуючи місцевих правил експлуатувати його в Україні.

Для цього ми створили цей короткий довідник, щоб переробка задніх ліхтарів з Америки на Європу https://autosvet.com.ua/ua/pererobka-zadnih-lihtariv-z-usa-na-eu/ була ефективною, і які кроки слід виконати, щоб “американка” та її власник почувалися “своїми” на місцевих дорогах.

Замінити червоні покажчики повороту жовтими

Американські авто у задніх ліхтарях мають суміщений стоп-сигнал із покажчиком повороту червоного кольору. Це може спантеличувати інших водіїв, а ще це суперечить українським стандартам, в яких зазначено, що “стопи” мають бути червоними і світитися весь час, поки задіяна гальмівна система, а “поворотники” – жовтого кольору.

Найпростіший варіант, де конструкція ліхтаря таке дозволяє, – замінити лампу червоного світла аналогічною, яка випромінює жовте світло (якщо лампа повторювача поворотів має окремий цоколь). Однак так не завжди щастить – у деяких авто доведеться змінити проводку або перепрограмувати блок управління зовнішнім світлом, або модифікувати LED-ліхтарі, замінивши частину червоних світлодіодів жовтими (у спеціалізованій майстерні).

Інший варіант – купити аналогічні за розміром ліхтарі від європейської моделі, а якщо такої немає – замовити з Китаю, там зазвичай є все. Також, якщо їх немає, слід подбати про наявність бічних повторювачів сигналу повороту у зовнішніх дзеркалах чи передніх крилах, цього вимагає відповідний ДСТУ.

Для деяких моделей авто, потрібна перепрошивка, щоб змінити алгоритм роботи столів на європейський. Необхідно прокласти додатково проводку.

Все виглядає надто складно?

Тоді нагадайте собі, що, купивши авто з Америки, ви, за задумом, витратили значно менше, ніж довелося б викласти за аналогічну європейську модель разом з “правильними” фарами. Тому, враховуючи це, все ж таки варто підготувати заокеанську машину так, щоб вона максимально відповідала українським стандартам, а їзда на ній була справді безпечною та комфортною.