Головна Суспільство Імідж толерантної України коштує 100 тис. дол.

Імідж толерантної України коштує 100 тис. дол.

Американська газета The Washington Post вперше у своїй історії випустить номер, в якому рекламуватиме Україну. Про це повідомив директор департаменту інформаційної політики МЗС України Олег Волошин, повідомляє «Радіо Свобода».

«У середу у Washington Post виходить спеціальний рекламний додаток про Україну, який фінансується в рамках державної іміджевої програми», – сказав він.

За словами Волошина, рекламний проект здійснюється за ініціативи Посольства України у США та фінансується з державного бюджету. На виділені для України 6 шпальт витрачено 100 тисяч доларів.

«Мета цієї програми – підняти імідж України в очах американців. Крім висвітлення основних економічних, культурних переваг України, значна увага приділятиметься позиціонуванню України як країни толерантної», – зазначив Волошин.

В офіційних коментарях представника МЗС не вказано, чи це пов’язано з резонансом, який спричинила стаття в одній з тернопільських газет.