В Україні стартувала громадська інформаційна кампанія проти ксенофобії і расизму “Відчуй культурне розмаїття”. Проект реалізує Міжнародна організація з міграції за сприяння Американської асоціації юристів та Бюро демократії, прав людини та праці Державного департаменту США, передає Iнтерфакс-Україна
“Расизм і ксенофобія базуються на неповазі до інших культур, релігій і цінностей. Кращею зброєю проти цього є освіта. Ця інформаційна кампанія є важливим кроком у роз’ясненні громадянам, особливо молоді, що ми маємо поважати один одного і сприймати наші відмінності”, – сказав директор програм в Україні Ініціативи з верховенства права (проект Американської асоціації юристів) Майкл Лекнер.
У соціальній рекламі цього проекту знялися лідер гурту “Мандри” Сергій Фоменко та майстер спорту міжнародного класу Олексій Мочанов.
У рекламних роликах вони закликатимуть молодь до відкритості до сприйняття інших культур та подолання стереотипів.
Організатори проекту розробили плакати, зняли відеоролики, які транслюватимуть на телебаченні та радіо, а також на моніторах у метро.
Крім цього, постери розмістять в університетах п’яти міст.
Кампанія охопить п’ять міст України, зокрема Київ, Харків, Дніпропетровськ, Одесу, Сімферополь, оскільки саме в цих містах є найбільш активними праворадикальні угруповання.
Від себе хочемо додати, що дана кампанія мала би пройти в усіх містах, де є контингент іноземних студентів. Адже, як бачимо в Тернополі нерозуміння того, що навколо коїться спричинило наслідки не лише для конкретного редактора конкретної газети, але і для студентів, які навчаються і ректоратів ВНЗ де є іноземні факультети. На жаль ксенофобія і не терпимість норма.