Шукаєте безкоштовне програмне забезпечення для бізнесу? Рекомендуємо звернути увагу на HubSpot. Вона дозволяє автоматизувати взаємодії з клієнтами через електронну пошту чи соціальні мережі, відкриваючи масу можливостей для аналітики та зростання продажів. Ми докладно вивчили особливості системи та поділимося цією інформацією з вами.
Як працює Hubspot
Допомога бізнесу від Hubspot CRM зводиться до спрощеного вирішення таких завдань, як: ведення клієнтської бази; автоматичне відстеження взаємодій з партнерами та покупцями; планування та постановка завдань; аналітика результатів продажів Найголовніше, що: це безкоштовно та на необмежений термін; сам сервіс дуже якісний та має інтуїтивно зрозумілий інтерфейс. Хабспот – це рішення для малого бізнесу, яке не вимагає вкладень і дозволяє відстежувати ділові зв’язки. Варто зауважити, що Hubspot повністю англійською мовою і для її інтергарції і ваш бізнес можна звернутися до фахівців https://crmium.com/uk/, які налаштують та допоможуть вам вникнути в нюанси.
Ось деякі з них:
- Contact Management – управління контактами та базою клієнтів;
- Company insights & records – ведення записів компанії;
- Gmail & Outlook integration – автоматична синхронізація з поштовими сервісами, що дозволяє фіксувати діалоги з контрагентами;
- Team email & scheduling – прив’язка до електронної пошти компанії, а також планування розсилок;
- Live chat — встановлення онлайн-чату на сайт та збереження листування в ньому в єдиному вікні + можливе налаштування бота;
- Deals – ведення запису успішних угод;
- Tasks – постановка цілей з нагадуванням для команди;
- Ticketing – робота з проблемами клієнтів через систему тикетів (заявок).
Крім того, разом з CRM безкоштовно поставляються кілька унікальних інструментів Sales and Marketing Hub, наприклад, інтеграція з Google Ads та Facebook.
Безпека та конфіденційність
Hubspot слідує стандартній політиці конфіденційності, збираючи такі дані користувачів, як:
- відвідування вебсайтів;
- встановлені мобільні програми;
- персональну інформацію (e-mail, телефон, ім’я);
- файли з конфігурацією комп’ютера або іншого пристрою.
Згідно з умовами використання на офіційному сайті, Hubspot дотримується двох принципів: суворе дотримання політики конфіденційності; ніколи не передавати персональну інформацію третім особам. Реалізація отриманих даних допускається лише для персоналізації вебсайтів у конкретного користувача, а також для надсилання релевантних пропозицій електронною поштою.
У результаті Хабспот не несе будь-якої загрози для безпеки ваших контрагентів. Робота та взаємовідносини з клієнтами Взаємодія з клієнтами є першочерговим завданням CRM.
Для цих цілей у Hubspot є два ключові інструменти:
Contacts – у цьому розділі зберігаються дані клієнтів (ім’я, email, телефон і т.д.); Conversations – тут здійснюється управління email-листами в єдиному вікні, онлайн-чатом та месенджерами.
Інтеграція системи з сервісами
У багатьох джерелах, виділяють дуже мало інтегрованих сервісів. Як правило, згадуються тільки два варіанти:
- G Suite, що включає Gmail, Google Docs, Talk, Sites і Calendar;
- Microsoft Outlook.
Насправді інтеграція можлива через спеціальний інструмент Hubspot Connect, який містить понад 300 різних сервісів.
Hubspot CRM – це безкоштовна англомовна система для керування взаємодіями з клієнтами. Вона має стандартні функції: складання клієнтської бази, менеджмент продажів, ведення записів та підключення необмеженої кількості співробітників. Серед унікальних можливостей CRM варто виділити автоматичну фіксацію листування доступними каналами зв’язку, а також відображення активності кожного учасника на загальній панелі. Крім того, примітний інструмент Pipeline, що дозволяє користувачеві в пару кліків додавати успішні (або ні) продажі та наочно бачити зростання компанії, її рух до цілей.