Головна Суспільство Як вести соцмережі під час війни

Як вести соцмережі під час війни

В час війни та кризи, яка накрила з головою бізнес, важливим питанням є зробити впізнаваним свій бізнес та, звісно, боротьба за клієнта. Настав час, коли брендам, потрібно нагадувати про себе, тримати в тонусі інформаційну політику та не зникати з поля зору, як постійних клієнтів, так і потенційних. Війна це не лише втрати, але і нові можливості, тому слід ними користуватися.

Лише хто діє рішуче під час кризи, зможе вижити, залишитися “на плаву”, а в перспективі ще й примножити свій бізнес, і цьому в поміч NIX – правильні комункації у соцмережах більше про послуги тут. Це більше 3000 фахівців: розробників, тестувальників, дизайнерів, бізнес-аналітиків, проектних менеджерів, менеджерів з продажу та багатьох інших. Зараз час сильних і вольових рішень, не лише на полі бою, але й в бізнесі.

Оскільки війна принесла багато змін в наше життя, то й комерція зазнала змін:

Великий пласт людей втратили довоєнну купівельну спроможність, змінили пріоритети та звички, це призвело до того, що один бізнес втрачає клієнтів, інший здобуває нових.

В умовах війни бізнес змушений був змінитися, одні підприємства змінили локацію, а з нею і логістику,інші зникли безслідно бо залишилися на окупованій території, або в зоні конфлікту, це призвело до того, що бренд не завжди і в повному обсязі зміг задовольняти вподобання та очікування клієнтів.

Деякі бізнеси, змінили свою політику через зміну купівельної спроможності та пріоритетів клієнтів. Наприклад, почали випускати продукцію нижчої якості, або змінили профіль на мілітарний.

І про це все потрібно комунікувати на своїх майданчиках у соціальних мережах.

План змін на майданчиках комунікації бренду під час війни

  1. Зміни у профілі — оновіть профіль у соціальних мережах, змініть аватарку, за потреби адресу, години роботи, опис бренду.
  2. Актуалізуйте ключову інформацію, зробіть декілька дописів про те, як ви працюєте під час війни.
  3. Опишіть внесок вашої компанії у боротьбу: відрахування на ЗСУ тощо.
  4. Постіть соціально важливу інформацію (карти укриттів, тривоги, посилання на знайомі благодійні фонди, волонтерів, тощо)
  5. Якщо ви відчуваєте, що у клієнтів можуть виникати питання, випереджайте та давайте відповіді на них до того, як їх почнуть задавати.
  6. Взаємодійте з аудиторією. Відповідайте на приватні повідомлення, реагуйте на коментарі під постами. Не видаляйте негативні висловлювання, однак і не ігноруйте їх. Винятком можуть стати політичні антиукраїнські висловлювання та спам.

Таргетинг

  • Змініть портрет цільової аудиторії, та відповідно до цього внесіть зміни до інтересів користувача.
  • Ретельно стежте за географією показів — території де ведуться бойові дії, тимчасово окуповані райони та щойно звільнені території не варто включати в таргетинг.
  • Використовуйте всі види медійної реклами та аналізуйте який саме вид “заходить” саме вашій аудиторії.
  • Використовуйте, але не зловживайте української символікою. Також не слід в рекламі використовувати інформацію про свій внесок у боротьбу.
  • Слід ретельно відслідковувати ситуацію на фронті та загалом в країні, і зупиняти рекламну кампанію, якщо раптом вона йде в дисонанс суспільним настроям.

Замість висновків

Якщо ви хочете мінімізувати негативний вплив війни на свій бізнес не сидіть склавши рук, а рухайтеся, активно рухайтеся у соцмережах, і ви якщо не здобудете нове, то хоча б не втратите те, що маєте.