Головна Суспільство “Щоб ваша баба більше до нас не приходила!” – хамовита продавчиня до...

“Щоб ваша баба більше до нас не приходила!” – хамовита продавчиня до маленького покупця

На ринках та у магазина Тернопільщини розпочалося передсвяткове “божевілля”. Усі бігають, вибирають, купують подарунки.  Та часто покупці області на запитання чи прохання у магазині чують хамство. Питання покращення рівня не тільки у продовольчій а й інших сферах  обслуговування не одноразово піднімалося, проте і досі маємо, те, що маємо.

Недавно про те, як образили її маму та ще й доньку розповіла у соцгрупі Моя Лановеччина Алла Жмака:

“Не хотіла оприлюднювати,але дуже обурило ставлення продавця магазину ” Обрій ” , який розташований по вул.Незалежності.(біля греко-католицької церкви)
На днях бабуся вирішила зробити подарунок для онучки – купити шапку. За усною домовленістю онучка мала приміряти і у разі, якщо не підійде, повернути або обміняти.Шапка виявилась завеликою і зовсім не пасувала.На другий день я сказала доньці щоб пішла і повернула товар. Вона зіштовхнулась з великим незадоволенням продавця,який не хотів повернути гроші і прийняти товар назад.Лише після того як донька перетелефонувала мені, передавши трубку продавцеві,я нагадала їй про домовленість і в тому числі про закон України,який гарантує нам покупцям у 14- денний термін повернути товар,якщо він був належної якості.Та чомусь ця норма у цьому магазині не діє .Але найбільше мене обурило те,що продавець після телефонної розмови зі мною просто” швирнула” телефон дітям і сказала: ” Щоб ваша баба більше не приходила до нас в магазин, як не розбирається що купляти!!!! !”Гроші звісно віддала так як телефон( “швирнула”)
Шановний продавець! А Ви не задумувались що до вас не тільки” баба” може не прийти,але й інші…..з таким ставленням і підходом до людей?
Хочеться попросити власників магазину( і не тільки цього) детальніше пояснити продавцям про культуру обслуговування,так як це, перш за все, ваша репутація і звісно ваш дохід
“, – написала жінк