Головна Суспільство Для чого потрібно полірувати фари?

Для чого потрібно полірувати фари?

Іноді помутнілу оптику автомобіля необов’язково змінювати – достатньо відполірувати її, щоб повернути колишню прозорість.

Як полірувати фари: поради від автомобілістів

У вас колись було відчайдушне бажання «розліпити повіки» своєму автомобілю в темну ніч, щоб шлях осяяв яскравим світлом? Якщо відповідь позитивна, то ваші фари явно вимагають полірування https://autosvet.com.ua/ua/polirovka-far-v-kieve/. При регулярній експлуатації пластикова головна оптика поступово каламутніє, а освітлення дороги стає підсліпуватим. Вирішити проблему просто змінивши фари вийде аж ніяк не завжди як мінімум через вартість нових або навіть хороших вживаних.

Чому мутніють фари

Для початку трохи теорії про причини помутніння головної оптики. Говорячи глобально, їх дві. По-перше, фари піддаються дорожньому піскострую і, будучи атаковані піщинками, пилом і камінчиками, починають каламутніти. По-друге, процес нерідко пришвидшують самі власники. Ситуація, коли водій у міжсезоння чи взимку протирає брудні фари сухою ганчіркою, відбуваються досить часто.

Виділяють 3 види полірування фар:

  1. Глибока. Цей вид використовується для відновлення фари. Спочатку фару викурюють, знімаючи зіпсований верхній шар, а потім полірують. У результаті фара як нова. Однак, враховуйте, що при шкірі з фари знімається захисний шар, тому після процедури його потрібно відновити – покрити лаком.
  2. Відновлювальна. Стандартний варіант полірування фар. Верхній шар не знімається, фару просто полірують. Сколи відновне полірування не прибере, але усуне 80% подряпин. До того ж, бронювати фари після необов’язково, оскільки зносостійкий шар у процесі не знімається.
  3. Очищаюча. Найлегший варіант, який потрібен виключно щоб усунути забруднення. У процесі полірування використовують м’які пасти та полірувальні кола. В результаті фара стає більш блискучою та менш матовою.

Полірування скляних фар

Оптика зі склом нині зустрічається рідко, а робота з нею специфічна та трудомістка. Дрібні подряпини очищаються знежирювачем, а помітніші пошкодження обробляються наждачним папером різної зернистості. Довіряти відновлення таких фар краще фахівцям. Як бачите, скло та пластик – не одне й теж.

Допомога сервісу

Зверніться в сервіс-центр, де оптикою на вашій машині займуться спеціально навчені люди. До речі, такий вибір має свою перевагу – деякі майстерні після полірування покривають пластик захисним шаром, що доповнює заводський. Це свого роду рідке скло спеціально для фар, яке відштовхує воду та бруд протягом приблизно півроку.