Головна Суспільство Бренди-партнери та тисячі переглядів матчів — те, що надихає навчатися кіберспорту

Бренди-партнери та тисячі переглядів матчів — те, що надихає навчатися кіберспорту

Популярність кіберспорту сьогодні підтверджується завдяки партнерству відомих брендів. Так, нещодавно на офіційному сайті організації Natus Vincere з’явилася новина про партнерство клуба та відомого автомобільного бренду Nissan. В анонсі повідомляється про те, що виробник авто надасть кіберспортивному клубу декілька транспортних засобів для створення контенту. Також стало відомо, що Nissan буде підтримувати NaVi.

Ця ініціатива — ще один знак, який говорить про те, що кіберспорт стає видатним явищем, що поєднує в собі елементи спорту та справжнього перфомансу.  З кожним роком все більше молодих людей мріють про місце в команді відомого кіберспортивного клубу. Але багато хто продовжує вважати цей вид змагань несерйозним варіантом дозвілля, оскільки про професійну підготовку гравців існує замало інформації.

Так, наприклад платформа ESportsBattle навчає геймерів-початківців FIFA, CS:GO, NBA. Організація навчає і розвиває кіберспортивне ком’юніті разом з ESportsBattle Academy. Окрім цього, можно вибрати професії esports-коментатора та esports-аналітика, якщо, наприклад, індустрія комп’ютерних ігор захоплює не тільки зі сторони крісла та джойстика гравця.

Платформа регулярно тестує нові ігри і формати для розвитку і розширення індустрії кіберспорту, щоб надихати прихильників. Для цього ESportsBattle сприяє розвитку і обізнаності фанатів кібердисціплін, допомагаючи поліпшити рівень професійних гравців.

ESportsBattle б’є рекорди по кількості переглядів CS:GO матчів

ESportsBattle — найбільша кіберспортивна платформа в Україні, яка організовує комерційні efootball, ebasketball, eice hockey, CS:GO турніри в режимі 24/7. Попит на CS:GO матчі стає ще одним фактором, який призводить до збільшення бажаючих стати професійними кібер-спортсменами. Так, платформа першою запустила турніри CS:GO у форматі 1×1. Починала організація з того, що проходили матчі у форматі 5×5, але вже трохи пізніше платформа стала першопрохідцем щодо проведення матчів 2×2. Такі ініціативи відрізняють ESportsBattle від інших організацій індустрії, оскільки свідчать про значний потенціал компанії.

Липень 2021 року показав, що матчі ESportsBattle CS:GO отримують велику кількість переглядів під час проходження IEM Cologne 2021. Цей факт також привернув увагу беторів, оскільки кіберспортивні змагання залучають велику аудиторію.