Головна Суспільство Як вести облік товару в магазині: поради для новачків

Як вести облік товару в магазині: поради для новачків

Організація обліку товарів – справа не складна. Для цього у вас є два способи: ручний (ведеться за допомогою звичайних зошитів, спеціальних книг обліку або таблиць Excel) – дешево і сердито, або автоматизований (ведеться за допомогою ПЗ товарного програми) – повністю розвантажує від паперової тяганини.

Необхідність наявності програма для магазину обліку товару на складі виникає у кожного підприємця. Велика розмаїтість продукції є основною причиною подібного придбання. Тим більше, автоматизація підприємницької діяльності сприяє оптимізації робочого процесу, і ведення звітності стає набагато простіше і швидше.

Програма обліку на складі являє собою інструмент, функції якого дозволяють контролювати і вибудовувати всі необхідні процеси в правильному напрямку. Це закупівлі, зберігання та реалізація товару. І за допомогою відмінного програмного забезпечення краще зайнятися здійсненням подібних дій, ніж тривалим і нецікавим підрахунком продукції вручну.

При відборі найбільш оптимального програмного забезпечення, необхідно враховувати певні чинники, що впливають на подальше його використання.

  • Простий і зручний інтерфейс, без яскравого оформлення і непотрібних функцій.
  • Сумісність з іншими подібними програмами, в разі можливого переміщення або зіставлення даних.
  • Імовірність пристосування програмного забезпечення до певного виду бізнесу.
  • Легкість у використанні, можливість безперешкодно вирішити проблему обліку товару на складі.

Які конкретно плюси дасть вам автоматизований спосіб ведення обліку:

  • Облік фактичних залишків товарів. Ви завжди будете в курсі, скільки товару залишилося на складі, які товари продаються краще за інших, а які, навпаки, не користуються попитом. Рішення щодо оптимізації асортименту, зниження витрат стануть очевидними.
  • Контроль закупівель. Завдяки оперативному відстеженню залишків, ви будете грамотно планувати закупівлі.
  • Контроль всіх рухів товарів: надходження, продаж, перерозподіл, списання, пересортиця, повернення. Ваш склад і гроші повністю під контролем.
  • Простий і недовгий процес інвентаризації. Залишки для перевірки вивантажуються в два кліка.
  • Контроль роботи персоналу. Скорочується кількість помилок і крадіжок. Дії співробітників будуть як на долоні. Кожен продавець заходить в систему під індивідуальними логіном і паролем. Ви завжди можете визначити, в чию зміну сталася підозріла продажа.
  • Оперативний збір статистики для аналізу діяльності компанії. Вам не доведеться вести облік в зошитах, зводити цифри в різних таблицях і витрачати час на підрахунок товару. Ви отримаєте будь-який звіт щодо руху товарів.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here