Головна Суспільство Седан чи кросовер: що вибрати?

Седан чи кросовер: що вибрати?

Щоб виявити всі переваги і недоліки цих двох типів автомобілів, необхідно, для початку, отримати уявлення про те, що кожен із себе представляє.

Седан – типовий міський автомобіль. Як правило – п’ятимісний, має багажник, відділений від салону. На седанах їздить більшість автомобілістів. Та й більшість автовиробників робить ставки на седани. Кросовер – це щось середнє між універсалом або хечбек і позашляховиком. Синонімом назви «кросовер» є слово «паркетник».

Маркетологи активно просувають кросовери, переконуючи потенційних покупців, що без «паркетника» останнім не прожити.

Часто кросоверу намагаються надати образ сімейного автомобіля, для того щоб краще ознайомитися з перевагами паркетника, рекомендуємо Обзор Subaru XV. Так що ж вибрати: кросовер або класичний седан?

Технічна оснащеність

Якщо оцінювати два типи автомобілів по даному параметру, то лідера виявити буде складно. Будь-який сучасний автомобіль, незалежно від типу кузова, оснащений усіма необхідними водієві приладами. Серед них і парктронік, і навігатор, і всілякі датчики, в тому числі датчик світла і датчик дощу.

Втім, можна помітити, що багато кросоверів влаштовані технічно складніше, так як мають систему повного приводу. Як правило, повний привід не постійний. Він включається тільки в тих випадках, коли зчеплення автомобіля з дорогою погіршується.

Місткість

Природно, що на кросовері Subaru можна перевезти більшу кількість речей, ніж на седані. При цьому, на кросовері можна перевезти негабаритні речі, оскільки кросовери мають схожість з універсалами, тобто є можливість скласти задні сидіння, а іноді і переднє пасажирське. Наприклад, середніх розмірів холодильник цілком може вміститися в ряд кросоверів. Холодильник в седані – це фантастика! Якщо тільки не перевозити його на даху седана. Будь-яка поїздка на дачу або пікнік на кросовері буде більш приємною і корисною. Перевезти в місто кілька мішків картоплі – не проблема.

Прохідність

Більшість сучасних седанів, згідно моді, виготовляються з дуже низьким кліренсом. Таким чином, можна зробити висновок, що на седані можна переміщатися тільки в умовах міста. Та й то, варто побоюватися більш-менш глибоких ям на дорозі, а також уважно стежити за розташуванням бордюрів на місцевості.

Кросовери зі своїм високим кліренсом не бояться ні ям, ні бордюрів. Більш того, знайти місце для парковки кросовера – не проблема. Машину можна поставити, заїхавши на бордюр, в’їхавши в замет або в бруд. Не варто випробовувати кросовер великим бездоріжжям, так як все ж це не рамний позашляховик, до того ж система, що відповідає за повний привід, у кросоверів має властивість перегріватися. І в цьому випадку є ризик загрузнути «по вуха». Але не дуже складне бездоріжжя, засніжена колія, глибокі калюжі – кросоверу по плечу.

Керованість, комфорт, престижність

Візуально, кросовери більше седанів. А в мозку більшості обивателів склалася думка: чим машина більше, тим вона престижніше. Часто кроссоверам надають перевагу на дорозі.

Кросовер взагалі виглядає, як то кажуть «багато». Проте, у цього багатства є свої мінуси: керованість кросоверів, зазвичай гірше, ніж керованість седанів; велику машину складніше запаркувати на парковках біля торгових центрів, наприклад. Одна справа запаркувати компактний седан. Інше – великий «паркетник».

Є у “паркетників” і незаперечний плюс: посадка водія в такій машині значно вище, ніж в седані. Отже, і огляд більше. А це позитивно впливає на безпеку дорожнього руху. На жаль, не завжди водії кросоверів трепетно ​​ставляться до ПДР.