Головна Суспільство Переваги платіжної системи Easypay для бізнесу

Переваги платіжної системи Easypay для бізнесу

2019 – 2021 роках близько 90% українців хоча б раз оплачували товари та послуги онлайн. А самоізоляція та карантин тільки підсилюють цю тенденцію. Без можливості оплатити замовлення прямо на сайті постраждали би і покупці, і підприємці.

Завдання бізнесу – подбати про клієнтів,тобто зробити оплату на сайті зручною і безпечною.

Які системи платежів бувають?

Коли клієнт оплачує на сайті товар або послугу, він взаємодіє з системою платежів, але бачить тільки «вершину айсберга». Ми розберемося з її підводною частиною.

Важливо домовитися про терміни і розрізняти «способи оплати» і «систему платежів». У першому випадку мова йде про конкретні способи, які можуть вибрати клієнти (банківська карта, електронні гроші і т. п.).

Другий є «посередником» між клієнтом, бізнесом і платіжними сервісами і може включати кілька способів оплати, наприклад, картою на сайті, електронною валютою, миттєвими платежами та ін.

Переваги платіжної системи Easypay

Головна відмінність платіжних агрегаторів полягає в тому, що вони дають можливість підключити відразу декілька способів оплати. На сайтах, де встановлений агрегатор, клієнт може вибрати оплату банківськими картами, електронною валютою, готівкою і т. п.

Платіжних систем багато. Найбільш поширена Платежная система Easypay – (використовують білизько 30% сайтів в укрнеті).

Плюси платіжної системи

  • Великий вибір способів оплати (можна приймати платежі з карт, електронних гаманців, рахунку мобільного телефону, банкомату і т. д.).
  • Швидка інтеграція (агрегатори змагаються в швидкості підключення і часто гарантують робочу систему за 1-2 дня).
  • Система легко інтегрується з бухгалтерськими програмами.
  • Цілодобова підтримка в call-центрі
  • Різні схеми прийому готівкових та безготівкових платежів
  • Власний штат ІТ-фахівців (In-house)

Багатофункціональний особистий кабінет:

  1. Конструктор платіжних кнопок (можете відредагувати кнопку відповідно до дизайну сайту та корпоративного стилю)
  2. Управління платежами (підтверджуйте або скасовувати прийом коштів, оформляйте повернення по Інтернету)
  3. Управління рахунками (можете виставляти рахунки через e-mail чи СМС сервіс)
  4. Управління продажами (аналіз середнього чеку та кількість платежів)
  5. Звітність (фільтруйте дані за датою прийому, сумі і статусу платежу)
  6. Різний рівень доступу до системи(в залежності від посади та функціональних обов’язків є можливість налаштувати декілька рівнів доступу до робочого кабінету)

Кому підійде

Цією платформою зручно співпрацювати, як великому бізнесу (для них передбачені більш вигідні тарифи), також вона чудово підходить малому та середньому сегменту. Як правило, цей спосіб прийому платежів налаштовують інтернет-магазини, сфери b2c-послуг (організатори заходів і концертні каси).

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here