Головна Суспільство Бренди-партнери та тисячі переглядів матчів — те, що надихає навчатися кіберспорту

Бренди-партнери та тисячі переглядів матчів — те, що надихає навчатися кіберспорту

Популярність кіберспорту сьогодні підтверджується завдяки партнерству відомих брендів. Так, нещодавно на офіційному сайті організації Natus Vincere з’явилася новина про партнерство клуба та відомого автомобільного бренду Nissan. В анонсі повідомляється про те, що виробник авто надасть кіберспортивному клубу декілька транспортних засобів для створення контенту. Також стало відомо, що Nissan буде підтримувати NaVi.

Ця ініціатива — ще один знак, який говорить про те, що кіберспорт стає видатним явищем, що поєднує в собі елементи спорту та справжнього перфомансу.  З кожним роком все більше молодих людей мріють про місце в команді відомого кіберспортивного клубу. Але багато хто продовжує вважати цей вид змагань несерйозним варіантом дозвілля, оскільки про професійну підготовку гравців існує замало інформації.

Так, наприклад платформа ESportsBattle навчає геймерів-початківців FIFA, CS:GO, NBA. Організація навчає і розвиває кіберспортивне ком’юніті разом з ESportsBattle Academy. Окрім цього, можно вибрати професії esports-коментатора та esports-аналітика, якщо, наприклад, індустрія комп’ютерних ігор захоплює не тільки зі сторони крісла та джойстика гравця.

Платформа регулярно тестує нові ігри і формати для розвитку і розширення індустрії кіберспорту, щоб надихати прихильників. Для цього ESportsBattle сприяє розвитку і обізнаності фанатів кібердисціплін, допомагаючи поліпшити рівень професійних гравців.

ESportsBattle б’є рекорди по кількості переглядів CS:GO матчів

ESportsBattle — найбільша кіберспортивна платформа в Україні, яка організовує комерційні efootball, ebasketball, eice hockey, CS:GO турніри в режимі 24/7. Попит на CS:GO матчі стає ще одним фактором, який призводить до збільшення бажаючих стати професійними кібер-спортсменами. Так, платформа першою запустила турніри CS:GO у форматі 1×1. Починала організація з того, що проходили матчі у форматі 5×5, але вже трохи пізніше платформа стала першопрохідцем щодо проведення матчів 2×2. Такі ініціативи відрізняють ESportsBattle від інших організацій індустрії, оскільки свідчать про значний потенціал компанії.

Липень 2021 року показав, що матчі ESportsBattle CS:GO отримують велику кількість переглядів під час проходження IEM Cologne 2021. Цей факт також привернув увагу беторів, оскільки кіберспортивні змагання залучають велику аудиторію.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here