Протягом двох років мерія Тернополя планує повністю перейти на автоматизовану систему управління житлово-комунальним господарством. Про це ЗІКу повідомив заступник міського голови Тернополя Владислав Стемковський.
«Для цього необхідно зробити електронний паспорт всіх багатоповерхівок. Що б людина могла побачити розрахунки витрат по кожному будинку, скільки будинок винен грошей, скільки аварійних звернень було за останній рік чи місяць, чи це стосувалося водопостачання чи електроенергії, ліфтів, швидкість реагування, коли був капітальний ремонт тощо. Буде інтерфейс для професіоналів та інтерфейс для споживачів.
Користувачів Інтернету з кожним днем все більше і більше. Платежі за комунпослуги через Інтернет звичне явище. «Тернопільводоканал» це вже зробив», – розповів Владислав Стемковський.
За його словами, на сайті можна буде написати скаргу, пропозицію тощо. Зараз на автоматизовану систему поетапно переводять службу міськради «1580»
«Це тривалий період. Потрібно не тільки налагодити систему, а підготувати споживачів і надавачів послуг. На це потрібно 2 роки. Впроваджуватимемо поетапно.
Скоріш за все ми не обтяжуватимемо нею міський бюджет. Є приватні підприємства, які обслуговують житловий фонд. Є конкуренція і підприємства готові вкладати свої кошти. Подібну систему я хотів запровадити в Луцьку. Порахували – 900 тисяч гривень. І все вмерло на етапі виділення коштів. Тому що в Луцьку всі ЖЕКи комунальні окрім одного. У Тернополі ж всі ЖЕКи приватні. В цьому я бачу тільки позитив», – додав заступник міського голови Тернополя.