Упродовж липня на інформаційно-довідкову службу Тернопільської міської ради 1580 та диспетчерську службу КП «Тернопільводоканал» надійшло 946 звернень мешканців (відповідно 56 та 890) щодо проблемних питань централізованого водопостачання та водовідведення.
10 звернень щодо якості питної води: вулиці Тролейбусна,1а/58; Тролейбусна, 1а/57; Тролейбусна, 1а/75; Бережанська,53/47; Бережанська,53/6; Мазепи,16; Братів Бойчуків,7/73; Гагаріна, 2/9; Загребельна,27; Орлика,5/66. За даними адресами лабораторією хіміко-бактеріологічного контролю питної води були відібрані проби та проведено лабораторні дослідження води. Згідно з їхніми результатами, якість питної води відповідає вимогам ДСанПІНу 2.2.4.-171.10. Можливо, скарги були зумовлені тимчасовим локальним погіршенням якості води, спричиненим виникненням аварійних ситуацій на мережах, проведенням відповідних ремонтних робіт, незадовільним технічним станом внутрішньобудинкової чи зовнішньої мереж.
9 звернень стосувалися низького тиску подачі води. За вказаними адресами виїжджала аварійна служба КП «Тернопільводоканал». Її працівниками було встановлено причини подачі води з низьким тиском та ліквідовано їх. А саме — бульв. Д. Галицького,1/57 (причиною слугували перебої в енергопостачанні, внаслідок яких вимкнувся підкачувальний насос. Після його ввімкнення — подачу води із задовільним тиском було відновлено); вулиці Калинова,14 і Проектна,93, що в мікрорайоні Пронятин, (спричинено недостатньою потужністю свердловини. У літній період, під час поливу, в години найбільшого водорозбору в деяких точка мікрорайону можливий низький тиск. Після запуску в серпні нової водопровідної лінії, причини низького тиску буде усунено); вулиці Самчука, 17, 20, Балея, 28, Безкоровайного,15, 23,19 (пов’язано з ліквідацією пошкодження на водопровідній мережі).
34 звернення тернополян були пов’язані із незручностями, що спричинили пошкодження на водопроводі. Про виникнення аварій та можливі пов’язані з ними перебої з водою, або й тимчасове відключення водопостачання окремих будинків чи вулиць, диспетчерська служба інформувала споживачів на сайті КП «Тернопільводоканал» www.vodokanal.te.ua. Усі пошкодження на водопровідній мережі ліквідовано в найкоротші з можливих терміни.
1 звернення пов’язане із незручностями, що спричинило пошкодження на каналізаційних мережах.
401 звернення мешканців, пов’язане з проханням прочистити дворову каналізацію.
491 звернення надійшло у вихідні та вечірній і нічний періоди (коли не працюють ЖЕКи). Споживачі зверталися з проханням ліквідувати аварійну ситуацію на внутрішньобудинковій мережі чи прочистити затор.