Упродовж січня на інформаційно-довідкову службу Тернопільської міської ради 1580 та диспетчерську службу КП «Тернопільводоканал» надійшло 720 звернень мешканців щодо проблемних питань централізованого водопостачання та водовідведення.
Серед них, 6 скарг на якість питної води – вулиці Чайковського, 39, Слівенська, 5, Лучаківського, 13, Старий Ринок ,3, Глінки, 2а, Шухевича, 10. За даними адресами лабораторією хіміко-бактеріологічного контролю питної води були відібрані проби та проведено лабораторні дослідження води. Згідно з їхніми результатами, якість питної води відповідає вимогам ДСанПІНу 2.2.4.-171.10. Можливо, скарги були зумовлені тимчасовим локальним погіршенням якості води, спричиненим виникненням аварійних ситуацій на мережах, проведенням відповідних ремонтних робіт, незадовільним технічним станом внутрішньобудинкової чи зовнішньої мереж.
3 скарги стосувалися низького тиску подачі води. За вказаними адресами виїжджала аварійна служба КП «Тернопільводоканал». Її працівниками були встановлені причини подачі води з низьким тиском та ліквідовано їх. А саме – вул. Броварна, 25 – низький тиск подачі питної води був спричинений пошкодженням у ніші підвального приміщення (роботи виконував ЖЕК); бульвар Д. Галицького, 1 – Бандери, 92 — відремонтовано насос на підкачці, вул. Рудницького,17 — відремонтовано запірну арматуру.
23 звернення тернополян були пов’язані із незручностями, що спричинили пошкодження на водопроводі. Про виникнення аварій та можливі пов’язані з ними перебої з водою, або й тимчасове відключення водопостачання окремих будинків чи вулиць, диспетчерська служба інформувала споживачів на сайті КП «Тернопільводоканал» www.vodokanal.te.ua. Усі пошкодження на водопровідній мережі ліквідовано в найкоротші терміни.
Найбільше звернень мешканців – 363 – пов’язані із проханням прочистити дворову каналізацію. 325 звернень від тернополян надійшло у вихідні та вечірній і нічний періоди. Споживачі зверталися з проханням ліквідувати аварійну ситуацію на внутрішньобудинковій мережі чи прочистити затор.