Змінити транспортну мережу міста мають намір в управлінні транспорту, комунікацій та зв’язку міської ради. На основі звернень і пропозицій тернополян вже розробили ескіз нової мережі руху громадського транспорту. Замовляли його у фахівців «Львівської політехніки».
Заплановано, що рух тролейбусів і маршруток зміниться з наступного року. Щоправда, деякі зміни впроваджують вже зараз. Наприклад, маршрутки №5, 12 і 7 тепер курсують до новозбудованого ринку на вулиці Шептицького. А з 5 жовтня розпочав їздити тролейбус №4. Маршрут його такий же, як був колись: автовокзал на Живова – Острозького – Гоголя – залізничний вокзал – Збаразька – проспект Злуки – 15 Квітня – Збаразький поворот – Протасевича – Довженка – Лесі Українки – Слівенська – проспект Бандери – Руська – Острозького – Шептицького – Живова.
Пропонують в новому ескізі частково змінити рух тролейбусу №1. Начальник управління транспорту, комунікацій та зв’язку Ігор Мединський розповів, що він буде курсувати з Карпенка через Винниченка, Миру, Дружби по дамбі в центр, а потім повертатиме праворуч на Острозького, Шептицького і ліворуч на Живова. Роблять це для того, щоб пасажири з «Дружби» мали можливість їхати на ринок не тільки маршруткою №12, а й тролейбусом. Від автовокзалу тролейбус буде їхати по Острозького, Гоголя і праворуч на проспект Бандери, і далі по маршруту, який є зараз. У зворотньому напрямку тролейбус не буде повертати на автовокзал, а через центр буде їхати прямо на «Дружбу». Усі інші тролейбусні маршрути залишаться без змін.
Заплановані зміни і в мережі автобусних перевезень. Деякі з маршрутів відмінять взагалі, а деяким скоротять маршрут. «Автобусні маршрути №1 та 1А пропонуємо ліквідувати, оскільки вони дублюють схему руху тролейбусу №1, – повідомив Ігор Мединський, начальник управління транспорту, комунікацій та зв’язку. – Не буде також маршруту 5А, натомість №5 буде їхати через Березовицю до Острова. Відкоригуємо маршрут №12. Він з Кривоноса повертатиме одразу на Миру, і вже не буде їхати по Карпенка і Винниченка. Маршрути №8, 18 і 31 пролягають до залізобетонного заводу, але там немає великого пасажиропотоку і та частина маршруту збиткова. Тому ці три маршрути повертатимуть на вулицю Енергетичну, як це було раніше. Проблемною у плані забезпечення транспортом залишається вулиця Чернівецька. Якщо Державтоінспекція дасть необхідні дозволи, туди плануємо пустити маршрутку №36.».
Проблемним залишається і район «Новий світ». Ігор Мединський зазначив, що випробовували, як там будуть їздити тридверні автобуси, які зараз курсують по маршруту 1А. Але для таких великих автобусів там занадто мало місця для маневрування і поворотів. Тому питання залишається відкритим.
Зараз тернополяни можуть подавати в управління транспорту свої зауваження і пропозиції, які стосуються цього ескізного проекту. На їх основі і буде затверджено робочий проект нової мережі, який пізніше винесуть на громадське обговорення. Після всіх цих процедур нову транспортну мережу мають остаточно затвердити на сесії міськради.