У грудні на світових телеканалах стартує промокампанія України до Євро 2012, повідомляє інфоцентр «Україна-2012». Серія роликів транслюватиметься на CNN, BBC World News, National Geographic channel (Nat Geo Wild), FOX, Sky Sports, SkyNews та Eurosport. Потенційна аудиторія каналів складає понад 2,544 млрд осіб у Європі, Африці, Азії, Австралії, Північній і Південній Америці та Близькому Сході.
Слоган кампанії – «High time to see Ukraine» (Саме час побачити Україну). Нагадаємо, попередня кампанія пройшла під девізом «Switch on Ukraine». «Мета відеороликів нової серії полягає в тому, щоб підкреслити красу нашої дивовижної країни, де дуже багато чудових місць. Сюжети показують туристичні маршрути під зовсім іншим кутом, завдяки додаванню чар і казковості, і всі бачать країну зовсім іншими очима. У кожній історії присутній елемент, в який складно повірити, але саме ці складові частини, зібравшись докупи, створять образ казкової і прекрасної країни. Саме час приїхати і перевірити це», – сказав керівник ДП «Україна-Всесвіт», що займалося виробництвом роликів, Роман Кожара.
Автором нового відео, як і попереднього «Switch on Ukraine», виступив режисер Юліан Улибін. Оператор – Юрій Король.