Такою була тема останнього тренінгу Школи новітніх медіа, яка була заснована на базі Тернопільського прес-клубу за підтримки “Українського медійного проекту” (У-Медіа), що реалізується Інтерньюз в Україні за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID). Навчання проводила головний редактор сайту MediaSapiens, заступник директора Могилянської школи журналістики, кандидат філологічних наук, наша землячка Діана Дуцик. На сесійних засіданнях було обговорено питання інтеграції медіа-платформ, сторітелінгу, соціальних мереж як додаткового інструмента у роботі журналіста та журналістської етики в епоху мультимедіа, надано практичні завдання.
Як зробити так, щоб зацікавити читача, які нові та креативні способи можна застосовувати і як реально використовувати новітні технології для удосконалення журналістських матеріалів – ці питання особливо зацікавили слухачів Школи новітніх медіа. Як зазначила Діана Дуцик, у сучасних реаліях важливими є і професійно написаний текст, і його презентація, тобто подача. Адже елементи форми (ілюстрація та мультимедійний контент) мають бути наповнені змістом і доповнювати та підсилювати матеріал. Якщо ЗМІ хоче бути конкурентоспроможним та відрізнятися від інших, хорошого тексту сьогодні вже недостатньо – саме тому сесія «Сторітелінг. Як розповідати історії в епоху мультимедій» була для журналістів та студентів тернопільських вишів викликала особливе зацікавлення. Дискусії виникали і під час обговорення питання соціальних мереж як додаткового інструменту у роботі журналіста. Докладно тренер зупинилася на питанні чого не варто писати у соцмережах журналісту, аби не втратити роботу. Значну увагу під час навчання тренер звернула на питання етики в епоху мультимедіа. Це питання слухачі Школи новітніх медіа обговорювали понад дві години.