Головна Регіони «Опілля» номіновано на «Народний бренд-2019»

«Опілля» номіновано на «Народний бренд-2019»

Голосуйте за український бренд, який цінують! Підтримаймо справжніх!

«Народний бренд» – це конкурс серед виробників споживчих товарів і послуг, переможців якого визначають самі споживачі. Він відбувається під девізом «Ви обираєте – ми нагороджуємо!». Вже дев’ятий рік поспіль тернополянам пропонують обрати найкращі бренди в кількох десятках номінацій. Щороку кількість споживачів, які беруть участь у голосуванні, зростає. «Народний бренд» – показник того, кого люблять і кому довіряють мешканці Тернополя, якими послугами і товарами користуються.

Цього року пивоварня «Опілля» традиційно взяла учать в рейтингу «Народний бренд-2019». Проголосувати за улюблений бренд можна ТУТ.

ТОВ «Пивоварня Опілля» – виробник пива та квасу. Його історія розпочинається аж з 1851 року, коли на місці сучасного заводу заснували першу велику промислову броварню у Тернополі. Зазначимо, підприємство «Опілля» належить до найбільших платників податків міста Тернополя. А ще славиться своєю лінійкою натуральних напоїв.

Пиво виробництва «Опілля» має особливий м’який смак, який щороку здобуває визнання цінителів не лише у нашій області, але й по всій Україні. Зокрема цього року «Опілля» знову здобуло 3 золоті медалі за високу якість своєї продукції в конкурсі, організованого під егідою галузевої організації «Укрпиво».

Золотими медалями за високу якість нагородили такі сорти пива, як “Опілля Фірмове”, односолодове “Опілля Преміум”, нефільтроване пшеничне непастеризоване “Опілля Біле”. Незалежне оцінювальне журі вкотре підтвердило високу якісь продукції “Опілля”. Цього року «Опілля» отримало визнання в номінації «Пиво 2019 року» в Українській народній премії. Таку перемогу пивовари отримують вже другий рік поспіль.

«Опілля» обирають мільйони українців за особливий смак справжнього живого пива. А ще підприємство славиться випуском безалкогольної лінійки, зокрема квасу натурального бродіння «Опілля Домашній», «Тернопільський» та «Тернопільський Джинджер», що смакує у будь-яку пору року, а особливо пасує до святкового столу.

Нагадаємо, торік «Опілля» перемогла у «Народному бренді-2018».

– Наша команда щодня працює. Кожен вкладає частку душі продук, який цінують люди,  – сказав керівник відділу маркетингу Володимир Гомівка на церемонії нагородження Народний бренд-2018.  – Ми дуже вдячні нашим споживачам, нашій команді, бо кожен з них робить свій вклад у розвиток натурального місцевого виробництва.

Збереження натуральної класичної технології виробництва є сьогодні головним принципом діяльності тернопільського виробника. «Опілля» – це наші українські традиції пивоваріння. Це повага до споживача і високий рівень якості. Цінуй справжнє! Справжнє живе!

Підтримаймо справжніх!

https://brand.20.ua/tr/103/show.html

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here