Попереднього разу, коли мене обрахували в одному із супермаркетів Кременця – обіцяла, що наступного разу публікація буде із назвами.




Отож, якщо коротко: «Продсервіс» суботній вечір, цукерки диня з горіхом у шоколаді (виробник ПП «Аметист плюс») 161 грн. за один кг і ЖИВІ хробачки бонусом. Добре, що перші дві, очевидно із додатковим протеїном, з’їли мама і бабуся. Непроханого гостя у цукерочці майже 5 грн. за штуку виявив мій восьмирічний син. Такої екзотики він зроду не коштував і не бачив (сподіваюся, більше такого не трапиться).
Ото крику було на усю квартиру. Можливо, десь у Кореї чи деяких країнах Африки зраділи б такому делікатесу, але у нас це викликає огиду. А ще огидне ставлення підприємців до клієнтів. Адже цей випадок не перший, і, певне, на жаль, не останній. Проте, варто прагнути мінімізувати таку беку, бо, схоже, ніхто окрім самих жертв недобросовісних бізнесменів робити цього не збирається.
Ні, це не просто крик душі невдоволеного покупця. Це – війна. Тепер про кожне схоже порушення буде викладене негайне повідомлення із фото. Мабуть, зайве говорити про те, що наступного разу, купуючи будь-що на вагу, вимагатиму показати коробку із вказаною датою виробництва та кінцевого терміну придатності, а також відповідні документи. До речі, попереднього разу неприємна історія трапилася також у супермаркеті «Продсервіс».
Олена ІЛИНИЧ

22pthwtz7_i

 




Категорії: Регіони

Теги:

Залишити коментар

Вашу адресу електронної пошти не буде опубліковано.

%d блогерам подобається це: