15 жовтня на вулицях Тернополя безкоштовно розповсюджувався спецвипуск газети «20 хвилин». Темою цього випуску є підробка містобудівної документації та генерального плану міста чиновниками міської ради та мером міста. Уже через декілька годин на місцевій радіостанції поширювалась інформація про те, що у цій газеті містяться матеріали сфальсифікованого змісту і вона може містити «частинки речовини невідомого походження».
Дане повідомлення не було би таким цікавим, якби подія не відбулась за декілька днів до виборів і головні учасники конфлікту не були б кандидатами у депутати до Тернопільської міської ради або певним чином з ними пов’язані.
На чотирьох сторінках спецвипуску, тиражем 90 тис. примірників, який розповсюджувався серед тернополян викладено інформацію про перелік земельних ділянок, які мерія віддала під забудову, а тепер за допомогою змін до Генплану прагне узаконити свої дії. Переважна більшість таких ділянок знаходяться на території сьогоднішніх скверів, парків, стадіонів, мабуть, саме тому цей випуск мав зацікавити пересічних тернополян. Остання сторінка присвячена діяльності міського голови Сергія Надала та його близького оточення у сфері ЖКГ та екології.
Уже через декілька годин, після розповсюдження газети, в ефірі місцевої радіостанці – «Ух-радіо», транслювався аудіо-ролик, в якому говорилось, що у цьому спецвипуску газети «20 хвилин» містяться матеріали сфальсифікованого змісту. Було зазначено також, що видавцем газети є кандидат до міської ради Юрій Штопко від «Об’єднання Самопоміч», а журналістом у редакції працює Андрій Шкула, який також є кандидатом у депутати міської ради від цієї ж політичної сили. Головною тезою повідомлення є те, що «газета «20 хвилин, яку роздавали на зупинках, ймовірно може містити частинки речовини невідомого походження, яку використовували російські найманці на сході України для нанесення шкоди життю і здоров’ю наших бійців». У повідомленні просять «затримувати зловмисників, які розповсюджують газети з чорним піаром та звертатись у правоохоронні органи».
Уже ввечері, 15 жовтня, на сторінці «Новини Тернополя – 20 хвилин» в соціальній мережі Вконтакті, з’явилось відео з коментарем Вадима Перця – директора видавництва, яке надрукувало даний тираж газети «20 хвилин». Пан Перець продемонстрував сертифікати якості, а також зазначив, що видавництво друкує велику кількість газет, в тому числі і агітаційну продукцію різних політичних партій, але для усіх замовлень використовується якісна фарба і папір від одного постачальника.
Головний редактор видання «20 хвилин» Світлана Чернецька, зазначає, що «тут (у випуску) вказані всі вихідні дані, щодо накладу, щодо замовника, щодо друкарні і тому подібне, ми нічого не приховуємо, нам нема чого приховувати». Як зазначено у відео-ролику, із сторінки у соціальній мережі, редакція повністю відповідає за інформаційне наповнення газети і її якість. Юрій Штопко, видавець газети, звернувся у міліцію і Службу безпеки України із заявою про перешкоджання розповсюдженню інформації.
Також зазначимо, що директором радіохвилі «Ух-радіо», на якій транслювався аудіо-ролик, є діючий депутат Тернопільської міської ради Юрій Фартушняк, обраний від ВО «Свобода», а діючий мер міста, про діяльність якого і йдеться у спецвипуску «20 хвилин», балотується на повторний термін.
Громадянська мережа ОПОРА нагадує, що ч.5 ст. 60 Закону України «Про місцеві вибори» «забороняє розповсюдження завідомо недостовірних відомостей про кандидата, політичну партію або її місцеву організацію – суб’єкта виборчого процесу», а також частина 6, цієї ж статті зазначає, що «місцева організація партії, кандидат мають право звернутися до засобу масової інформації, що оприлюднив інформацію, яку місцева організація партії або кандидат вважають недостовірною, з вимогою опублікувати їх відповідь».