Кожен новий член Всеукраїнської молодіжної громадської організація «Молоді регіони» отримає дисконтну картку зі знижками від 5% до 50% на різні товари та послуги
Як передає кореспондент «Коментарів», про це в ході прес-конференції у четвер, 16 червня, заявив нардеп від Партії регіонів, голова ВМГО «Молоді регіони» Андрій Пінчук.
Для отримання дисконтної картки «зовсім не обов´язково членство в Партії регіонів»: «Наша організація («Молоді регіони» – ред.) громадське об´єднання, молодіжна організація, яка популяризує наш бренд і наші ідеї. Однак, щоб отримати карту, не обов´язково вступати до лав Партії регіонів».
При цьому Пінчук підкреслив, що програма розрахована на молодих людей у віці до 35 років і покликана допомогти їм скоротити матеріальні витрати. Обов´язкових членських внесків при вступі до ВМГО немає, а при ціні картки для звичайного споживача близько 300 грн., студентам-членам ВМГО вона дістанеться безкоштовно. Крім того, учасниками дисконтної програми зможуть стати навіть школярі, єдине обмеження – рахунок у банку для обслуговування іменної карти повинні відкрити батьки.
Як зазначив лідер ВМГО, наразі в «Молоді регіони» близько 100 тис. осіб, з них «дійсно активних – 30-35 тис.». На даний момент за програмою дисконтного клубу вже емітовано близько 1000 карт, а до кінця року організація планує збільшити їх кількість до 30 тисяч.
«Думаю, до кінця поточного року це буде наймасовіша дисконтна система в Україні, яка охопить всі сфери життя. Ці картки ми плануємо видати для початку вже існуючим членам «Молодих регіонів», а далі будемо залучати нових членів. Особливої градації не буде (видавати картки тільки «старим» членам ВМГО чи новим. – ред.), хто буде звертатися – той картку і отримає», – зазначив Пінчук.
Разом з тим він запевнив, що відвідування та участь мітингів Партії регіонів членами «Молодих регіонів» після отримання дисконтної картки «не обов´язкове, всі – за бажанням».
Відповідаючи на запитання «Коментарів» про очікуване збільшення членів «Молодих регіонів» Пінчук зазначив: «Поки далекосяжних планів немає. До кінця року – є, далі побачимо. Ми плануємо розширюватися… Але на даний момент завдання – збільшити до кінця року кількість партнерів (за дисконтною програмою. – ред.) до 5 тисяч і збільшити кількість випущених карток до 30 тисяч для наших активістів».
Власникам картки буде надаватися знижка в розмірі від 5% до 50% залежно від виду послуг.
Як повідомив Юрій Граматик, в.о. голови правління «Імексбанку» (партнер проекту «Дисконтна картка «Молодих регіонів»), дисконтна картка «Smartpay» дозволить ідентифікувати її власника, отримувати банківські перекази, здійснювати платежі та користуватися послугами банкоматів і банківських терміналів.
«Найголовніше – картка дозволить отримувати знижки в самих різних торгових точках або точках, які надають послуги», – пояснив Граматик.
Відзначимо, за інформацією ВМГО, партнерами дисконтної програми «Молодих регіонів» стали такі бутіки, як Karl Lagerfeld, Baldinini (взуття цієї марки класичного стилю завжди носила принцеса Діана, а ціна жіночої куртки в київських бутиках цієї торгової марки коливається в межах 13-19 тис. грн., туфлі, чоботи – від 2 до 6 тис. грн. – ред.), Levi´s, мережа магазинів Argo (співвласник «Арго-торгівельна мережа» – депутат-«регіонал», голова комісії Київради з питань власності Володимир Дейнега – ред.), і багато інших. Партнером ВМГО стала і компанія «Лукойл», надавши знижки на нафтопродукти, автомийку та товари на АЗС. Разом з тим, отримати знижку можна і в таких «соціальних» закладах, як аптеки, магазини дитячих товарів, перукарні, автомийки, продуктові магазини, салони краси, спорткомплекси і культурно-розважальні установи.
Як повідомляли «Коментарі», Всеукраїнська молодіжна громадська організація «Молоді регіони» презентувала нову дисконтну картку 9 червня, у Міжнародний день друзів.
Довідка «Коментарів»: в Україні членами ВМГО «Молоді регіони» є понад 100 тис. осіб, з них – більше 700 є депутатами місцевого самоврядування, 10 – народних депутатів Верховної Ради, багато представників малого та середнього бізнесу. Представництва ВМГО є в кожному регіоні, в кожному місті України. Анонсоване завдання організації – бути представленими в кожному районі.