На першому пленарному засіданні другої сесії обласної ради депутати внесли зміни до бюджету області на 2021-ий рік та доповнення до програми розвитку цілісного майнового комплексу аеропорту «Тернопіль» на 2019-2021 роки. Це дасть можливість розробити проект розвитку тернопільського аеропорту. Він необхідний для того, щоб звернутися за державною фінансовою підтримкою.
«Прийнятими рішеннями ми заклали кошти для викупу земельних ділянок, які межують з аеропортом, для того, щоб мати змогу розширити злітну смугу, – розповідає голова Тернопільської обласної ради Михайло Головко. – Також передбачено фінансування для розроблення проектно-кошторисної документації реконструкції злітної смуги. Всього виділено сім мільйонів гривень на тернопільський аеропорт: 1,3 мільйона на зарплату, 4,5 мільйона – на проектну документацію щодо відновлення злітної смуги, 1,5 мільйона – на викуп землі, яка межує зі смугою. Для того, щоб аеропорт був повноцінний нам треба збільшувати полосу: в ширину з 42 метрів до 45 і в довжину з 2 до 2,5 кілометра. Ще на початку 2021 року ми виділили 800 тисяч гривень на техніко-економічне обгрунтування. Тепер ми можемо замовляти проект, сподіваюсь до літа він буде готовий. Маючи проект, ми вже можемо говорити про отримання державного фінансування. Думаю, попередні переговори в тому числі з представниками Офісу президента, представниками Уряду, Прем’єром, що нас включать у Державну програму розвитку аеропортів дадуть свої результати. Але для цього у нас має бути стратегія, проект розвитку аеропорту.».
На перший погляд говорити зараз про розвиток аеропорту недоцільно, зважаючи на ситуацію з пандемією. Та на переконання Михайла Головка цю ситуацію можна використати на свою користь.
«Коли відкриються нові ринки, повноцінно запрацюють авіакомпанії, то Тернопіль вже буде мати новий аеропорт, тоді зможемо говорити про залучення серйозних інвесторів, міжнародних авіакомпаній, – каже Михайло Головко. – Під час зустрічей з послами, консулами завжди про це говоримо, запрошуємо їхні авіакомпанії до нас. Ми поставили собі складну мету, але маємо її реалізувати. Якщо не зараз, то ніколи. Львів не може всі рейси перекрити. Ми можемо обслуговувати територію в зоні 150 кілометрів, а це майже 5 мільйонів людей. Якщо послугами нашого аеропорту будуть користуватися 10 % з них, то він вже окупиться.».