Ще один прислужник режиму Януковича добре почуваєтся в кріслі




DTP1Не лише прокурор міста Тернополя під час подій Революції гідності оскаржував рішення в угоду режиму і політичній коньюнктурі, яка тоді існувала. У майже всіх районах відбувалися сесії місцевих рад, на яких депутати приймали майже ідентичні рішення та звернення до Президента, Верховної ради, «Про суспільно-політичну ситуацію в Україні» та закликали владу прислухатися до бажань суспільства, а не своїх власних.




Прокурор Кременецького району, який продовжує виконувати обов’язки, не відстає від колег із інших районів та міста Тернопіль. Тоді оскаржував рішення районної ради, а тепер вдало перемалювався під творця правосуддя. Чого лише вартий  адміністративний позов щодо Заяви Кременецької районної ради Про суспільно- політичну ситуацію в Україні, який подав прокурор Гібський М. Я.

«Прокуратурою району проведено перевірку на підставі постанови прокурора Кременецького району №236 від 11.12.2013 року у порядку нагляду за додержанням і застосуванням законів при прийнятті рішеньсесієюКременецької районної ради.

За наслідками перевірки встановлено, що сесією Кременецької районноїради 02 грудня 2013 року прийнято рішення №333 «Про суспільно- політичну ситуацію в Україні», яким прийнято заяву щодо суспільно- політичної ситуації в Україні та звернулася до Президента України з вимогою відправити у відставку міністра внутрішніх справ, Кабінет Міністрів України та добровільно самому подати у відставку.

Вказане рішення є незаконним та таким, що суперечить вимогам чинного законодавства, порушує конституційні засади місцевого самоврядування, через що підлягає скасуванню.

Так, відповідно до ст. 8 Конституції України в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Норми Конституції України є нормами прямої дії.

Згідно зі ст. 68 Конституції України кожен зобов’язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України.

Відповідно до ст.19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Конституція України передбачає, що предметом відання місцевого самоврядув ня є не будь-які питання суспільного життя, а питання саме місцевого значення. Перелік таких питань визначено у Конституції України та Законі України «Про місцеве самоврядування в Україні» (ст.26 Закону).

Так, до компетенції місцевих рад, згідно ч.І ст.10 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», віднесено представництво відповідної територіальної громади та здійснення від її імені та в її інтересах функції і повноважеп а місцевого самоврядування, визначених Конституцією України, цим та інші зи законами.

Пунктом 9 статтею 106 Конституції України, передбачено, що Президент України призначає за згодою Верховної Ради України Прем’єр-міністра України; припиняє повноваження Прем’єр-міністра України та приймає рішення про його відставку.

Крім того, Кабінет Міністрів України, відповідно до ст. 113 Конституції України, є вищим органом у системі виконавчої влади, який відповідальний перед Президентом України та підпорядкований і підзвітний Верховній Раді України у межах, передбачених у статтях 85, 87 Конституції України.

Здійснення контролю за діяльністю Кабінету Міністрів України, відповідно до п.13 ст.85 Конституції України, віднесено до повноважень Верховної ради України.

Статтею 12 Закону України «Про Кабінет Міністрів України» визначені підстави відставки Кабінету Міністрів України, яка настає, зокрема внаслідок прийняття Верховною Радою України резолюції недовіри Кабінету Міністрів України та прийняття Президентом України рішення про відставку Кабінету Міністрів України

Таким чином, чергова сесія районної ради приймаючи рішення з вимогою відставки в йшла за межі своїх повноважень, так як орган місцевого самоврядування не наділений законодавством правом на ініціювання питання про відстав Кабінету Міністрів України, окремих міністрів та Президента України.

Положеннями п.10 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні » ( в редакції від 16 травня 2007 року) встановлено, що акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування з мотивів їхньої невідповідності Конституції або законам України визнаються незаконними в судовому порядку

Рішення сесії Кременецької районної ради №333 створює очевидну небезпеку заподіяння шкоди інтересам держави, а також свободам та інтересам громадян, а отже підлягає скасуванню.

Враховуючи вищевикладене та керуючись ст.ст.19, 121 Конституції України, с :т. 4, 17, 171 КАС України, ст.23 Закону України “Про прокуратуру.

ПРОШУ: Визнати, протиправним та скасувати рішення сесії Кременецької районної ради №333 від 2 грудня 2013 року «Про суспільно-політичну ситуацію в Україні»» – йдеться у позовній заяві, яку  задовільнив суд та скаував рішення.

Врешті, прокурори покривають одні одних, і суддів які задовільняли їхні позовні зави щодо подій навколо Майдану.
Новопризначений Генеральний прокурор, виразив особливе обурення щодо , повної відсутності кримінальних проваджень стосовно суддів, які виносили неправосудні та незаконні рішення щодо учасників мирних акцій протесту на Майдані.

Очільник прокуратури нагадав, що результатом роботи прокуратури є закінчені кримінальні провадження, передані до суду та судові вироки за цими кримінальними провадженнями. «Це головний показник нашої роботи», – підкреслив Генеральний прокурор.




Категорії: Політакценти

Теги: ,

Залишити коментар

Вашу адресу електронної пошти не буде опубліковано.

%d блогерам подобається це: