Головна Новини Виборча кампанія стартувала набагато раніше визначеного законодавством терміну

Виборча кампанія стартувала набагато раніше визначеного законодавством терміну

вибориТакий висновок можна зробити, провівши моніторинг тернопільських мас-медіа. У липні  обласні газети, телебачення, радіо, Інтернет  стали «виборчою» мапою – навіть далекий від цього процесу читач, глядач чи слухач міг мати чітку картину, хто ж планує йти до Верховної ради і поборотися за мандат депутата.

Тернопільська преса особливо  відзначалася «джинсою» – одні й ті публікації, підписані різними авторами, були оприлюднені в різних обласних газетах і не позначені спеціальним маркування «політична реклама» чи «політична агітація». Особливе вливання «джинсових» грошей йшло від майбутніх мажоритарників. Публікації про політичні сили склали приблизно 15% політичного контенту.

Аналітичні  чи просвітницькі статті практично відсутні.

В Інтернет  усі публікації, навіть яскраво «джинсові» не маркуються. Разом з тим новітні медіа Тернопілля вирізнялися у липні плюралізмом думок, саме тому  сприймалися незаангажованими.

У новинних програмах радіо та телебачення  найчастіше згадувалися  представники влади, які асоціюються з певною політичною силою. Так, повідомлення про діяльність міської ради та мера, обласної ради  ототожнювалося із ВО «Свобода», обласної та районних адміністрацій – із Партією регіонів. Про діяльність інших політичних партій не йшлося, окрім ВО «Батьківщина» та Фронту змін. Понад 70% повідомлень на державному телебаченні та радіо стосувалися висвітлення діяльності виконавчої гілки влади, тобто Партії регіонів.

Діяльність інших політичних сил чи мажоритарників висвітлювалася під окремими рубриками, однак не було чіткої ідентифікації, що це оплачені матеріали.