Головна Новини Вантажні перевізники економлять на вартості перевезень і вбивають дороги (відео)

Вантажні перевізники економлять на вартості перевезень і вбивають дороги (відео)

10269426_636672903081267_3203137572170261230_nГО «Автомайдан Підволочиськ» допомагає ДАІвцям, працівникам Укртрансінспекції та служби автомобільних доріг у зважуванні вантажних автомобілів при в’їзді в Тернопільську область.  Нерідко, автомобілі перевантажують цим самим зменшуючи вартість перевезення, але нехтуючи безпекою дорожнього руху і погіршенням якості дорожнього покриття.

Найчастіше «грішать» превантаженими причепами автомобілі двох «гігантів» перевезень «Логіст» – фірма підконтрольної мільйонеру – Герою України  Івану Гуті та «Транс Сервіс» оформлена на директора, а фактично належить верхівці Партії регіонів, зокрема до неї має відношення С. Тігіпко, не рідко “Захід транс”.

За інформацією ГО «Автомайдан Підволочиськ»,  перевантажені автівки – не рідкість для траси всеукраїнського значення, але автомайданівці зацікавились проблемою, оскільки такі автомобілі серйозно знищують дорожне покриття.

«У цьому році в Підволочиському районі планують капітально відремонтувати лише півтора кілометри траси, яка проходить з Тернополя через Кам’янки до Підволочиська. Це дуже мало для району. Тому ми будемо стежити щоб недобросовісні вантажоперевізники не добивали ті дороги, яких і так немає і на які держава виділяє дуже мало коштів», – розповідає Ігор Василів.

Він також додає, що дуже часто такі автомобілі навіть не приховують, що перевантажені понад норму. Коли їде розтентована фура, а там 30 «палеток» цементу – це 60 тон плюс вага самого автомобіля. Порушників дуже легко впізнати, зазвичай вони «глохнуть» перед ваговим комплексом. І намагаються уникнути зважування.

«За 10 метрів до ваги машина блокується, тобто зважити її неможливо. Після наполегливого прохання «Автомайдану» важиться без проблем – результат – 34 тонни перегрузу. Найцікавіше – водія цікавить чому не можна «порішати» на місці», – каже Ігор Василів.

 Інспектори Укртрансінпекції після зважування знаходять ще й порушення, пов’язані із безпекою автомобіля та інших учасників дорожнього руху. Фахівці вагового комплексу, зауважують, що за один робочий день вони зважують близько 100 автомобілів, 20 % з яких порушують правила перевезення вантажів.