Уранці вівторка, 12 грудня, у роботі телекомунікаційної компанії “Київстар” стався збій. Користувачі скаржаться на відсутність мобільного зв’язку та неможливість увійти на сайт оператора. Компанія заявила, що працює над усуненням проблеми
Про це інформує Еспресо.
Так, під час спроби входу на сайт Київстару видає помилку, сторінка не працює.
Крім того, користувачі помітили відсутність мобільного зв’язку та інтернету. Також неможливо увійти у мобільний застосунок “Київстар”.
Під час спроби додзвонитися абоненти чують відповідь “мобільна мережа недоступна”.
Пізніше у Київстарі підтвердили технічний збій у мережі, у результаті якого недоступні послуги зв`язку та доступу в інтернет у частини абонентської бази.
Там наголосили, що спеціалісти компанії працюють над усуненням проблеми.