Головна Новини “TV-4” – ровесник незалежності України

“TV-4” – ровесник незалежності України

16 вересня перший тернопільський телеканал “TV-4” святкує 30-річчя. З цієї нагоди ми поспілкувалися з директором телеканалу Юлією Винокур, котра розповіла з чого все починалося та про основні принципи роботи неперевершеної команди «тівішників».30 років тому зібралася команда творчих ентузіастів, котрі надихнулися ідеєю Андрія Гнатюка створити перший на Тернопільщині телеканал. Зауважте, на Тернопільщині з’явилося регіональне телебачення перш, ніж у Львові. Це був справжній прорив! В Андрія був неабиякий талант – втілювати у життя неймовірні ідеї, збирати команду професіоналів, котрі просто «горіли» роботою, вносили свої перспективні пропозиції. Пам’ятаю, на святкування 25-річчя телеканалу Андрій щиро зізнався, що навіть і не думав, що регіональне телебачення може не лише так довго працювати, а й бути одним із кращих.

  • Юліє Миколаївно, як ви потрапили на телеканал?

У 1993 році ми з сином приїхали в Тернопіль. Я відразу почала шукати роботу, цікавилася, що є цікавого, куди б можна було прилаштуватися. Оскільки я працювала на радіо, шукала схожі вакансії. Однак на той час у Тернополі було лише кількагодинне включення на державному радіо. Тож мені порадили спробувати свої сили на TV-4.
У Донецьку я була редактором радіо, тут же мені знову потрібно було пройти довгий шлях. Працювала журналістом у програмі «Провінційні вісті», мала свою авторську програму, з колективом створювали «Автокавалєрку». Потім тодішній директор запропонував мені створити рекламний відділ і це у той час, коли про рекламу і маркетинг мало хто знав. Було страшно, але дуже цікаво. Це все неповторний досвід, саморозвиток.

  • 90-ті роки були дуже не простими, як вдалося не лише втримати телеканал, а й бути одними з кращих?

Коли я прийшла в редакцію, канал працював вже другий рік. Було надзвичайно важко. Пам’ятаєте, криза, грошей не було, видавали купони. Нам зарплату платили касетами, а ще такими великими бабінами, та що там навіть кавою чи ще якомось продуктами (бо хтось по бартеру розрахувався)… Працювали на ентузіазмі. Але нам допомагали багато людей, котрі прагнули долучитися до розвитку телеканалу, їм неабияк подобався задум.
До прикладу, відомий тернополянин Борис Маланюк, котрий згодом створив чимало проектів, конкурсів краси, першим організовував у нашому драмтеатрі кастинг ведучих. Уявляєте, прийшло кілька сотень людей, далі їх залишилося 300, тоді кілька десятків. Зрештою ведучою обрали Анну Поцалуйко, якої сьогодні, на жаль, уже немає в живих. Це була неймовірна, харезматична, талановита красуня. Від неї йшла неймовірна позитивна енергетика… Ось так і працювали. Але було весело, дружньо.

  • Фішка «ТВ-4» насамперед в тому, що у будь-якій телепередачі ведеться діалог з людьми. Чого вимагає сучасний телеглядач?

Сьогодні телеглядач, у хорошому розумінні цього слова, балуваний. Якщо порівняти тридцять років тому, коли на пульті було три телеканали і четвертий наш, і зараз, коли в кого десятки, сотні телеканалів, окрім того є інтернет, в людей є безліч джерел інформації і нам потрібно добряче попрацювати, щоб бути затребуваними. Однак, якщо брати великі телеканали, у нас є велика перевага – ми намагаємося бути ближчими до глядача, розповідати щодня про події, які відбулися в тому чи іншому селі області. Глядач нам довіряє, і ми йому за це дуже вдячні і намагаємося робити усе, щоб догодити, бути корисними.

  • Як вдається конкурувати з інтернет-ресурсами?

Так, з появою інтернет-ресурсів як телевізійні, так і друковані засоби масової інформації відчули, що потрібно працювати ще швидше, ще якісніше. Потрібно було відразу адаптуватися, розвиватися, вчитися новому. Зауважу, у нас також є свої сторінки у соцмережах, де ми часто ведемо стріми, прямі включення, є сайт, де можна переглянути телепередачі, новини. Також зауважу, що інформація, що подається на нашому телеканалі завжди достовірна, правдива, об’єктивна, чітка і якісна. Інакше ми ніколи не подамо той чи інший сюжет в ефір. Тож переглядаючи наш телеканал глядачі завжди впевнені, що їм говорять правду.

  • За 30 років на телеканалі TV-4 пропрацювали більше трьохста людей. Вони всі стали однією великою дружньою родиною. Які традиції склалися за ці роки?

Певна річ, говорити, про те, що за ці десятиріччя було все гладко, гарно, не можливо. Адже на телебаченні, як і на будь-кому ЗМІ, працюють творчі люди. У кожного свій погляд, своя точка зору, своє розуміння того, як би воно мало бути. Тож виникали різні непорозуміння. Були часи, коли доводилось і скорочувати людей… Але я сподіваюся, що ніхто не тримає ні на кого зла…
Щодо традицій, то вони у нас направду є. Найперше, щоб бути членом нашої команди потрібно бути дружнім, з перших днів влитися в колектив, уміти переймати досвід і увесь час вчитися чогось нового, самовдосконалюватись.
Ми обожнюємо відпочивати разом. Яким би не був складний час, ми намагаємось на святкування дня народження телеканалу їздити разом із сім’ями на відпочинок, скажімо, в Карпати. Нам разом завжди тепло, затишно, весело.


Ми у свою чергу щиро вітаємо «TV-4» з ювілеєм. Процвітання, достатку, вдячних глядачів. Бажаємо вам і надалі залишатися такими ж цікавими, креативними та оперативними.

Генеральний партнер «TV-4»

Коропорація Опілля

Офіційні партнери

Будівельна компанія «Матла»

Компанія «Агропродсервіс»

Компанія «Брук -Тон»

Будівельна компанія «Креатор Буд»

«Микулинецький Бровар»

Туристична агенція «ОГО ТУР»

Фермерське господарство «Гадз»

Музичний центр «Бастер»

Партнери

Клініка стоматології родини Прощин

Магазин-ательє «Територія взуття»

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «ГАЗПОСТАЧ»

Магазин велосипедів «РОВЕР ПЛЮС»

Архітектурно-будівельна корпорація «Терно-КОРС»

Магазин «Білий лебідь»

Студія краси та здоров‘я «ESTETICO»

Магазин «Файна вишиванка»

Медичний центр «Клініка професора Стефана Хміля»