Силам оборони України дозволили використовувати квадроцикли, багі, транспортні засоби-амфібії. Міністерство кодифікувало майже 30 зразків автомототехніки. Один із них — електромотоцикл, який виготовляють у Тернополі.
Засновник компанії з виробництва електровелосипедів Павло Рудакевич розповів Суспільному, ця модель безшумна та без теплового сліду:
“Це не тільки мотоцикл, на якому можна пересуватися пересіченою місцевістю з швидкістю 70 км/год, а це також і зарядна станція на колесах. Це основна фішка та перевага цих байків. Тобто тут вмонтований інвертор 220 вольт невеликої потужності 500 ват, щоб можна було зарядити гаджети, ноутбуки, підключити Starlink й окремо доукомплектовують інвертором на 3 кВт”.
За місяць виробляють до 30 таких моделей, розповів Павло Рудакевич. За його словами, у березні 2024 року провели кодифікацію свого виробу, щоб електромотоцикли могли офіційно закуповувати для війська.
“Наша компанія провела кодифікацію цього виробу за допомогою платформи “Brey1″ для того, щоб їх можна було офіційно закупляти Міністерству оборони. Ну, на жаль, на даний момент цього ще не відбулося. Зараз оплачують ці байки в основному благодійні фонди. І військові також окремо збирають кошти на них”.
Павло Рудакевич. Суспільне Тернопіль
Тернополянин Віталій готується стати військовослужбовцем. Він розповів, що такий транспорт для нього зручний і його легко освоїти:
“У цій комплектації він чудово підійде під розвідницькі завдання, під завдання снайперів. Тобто, тихо приїхав, тихо поїхав. Також, якщо його додатково модифікувати, він підійде для інженерів, для звичайної піхоти, якщо на нього навісити достатньо спорядження”.
Тернополянин Віталій. Суспільне Тернопіль
За словами Віталія, людина, яка коли-небудь їздила на велосипеді може швидко його освоїти.
Вона його освоїть буквально за пів години. Дуже класно амортизується, якраз для наших донбаських рельєфів. В принципі, при моїй вазі 80 кг, якщо на мене навісити ще повне моє спорядження, це десь біля 27 кілограм та закинути сюди БК, якраз він буде неперевантажений. Плюс, бачу в нього досить широкі колеса, що дозволить його використовувати на болотистій місцевості”.