Призначення опорного підшипника поглинати частину навантаження від вертикальних коливань підвіски і забезпечувати можливість повороту колеса під навантаженням. Це відповідальний вузол автомобільної підвіски, що впливає різноспрямованих сил. Внаслідок експлуатаційних навантажень підшипник з часом зношується. При нормальній експлуатації без екстремального водіння заміна опорного підшипника рекомендується через 100000 кілометрів пробігу.
Ознаки несправної роботи
Але часто трапляється так, що заміна подшипник стойки амортизатора буде потрібна раніше. Це може бути викликано різними причинами, не пов’язаними з майстерністю водія, наприклад, низькою якістю мастила, помилками при встановленні, експлуатацією автомобіля на дорогах з поганим покриття, вибором недорогої запчастини.
Вироблення вузла визначається за характерними ознаками:
- скрипи під час роботи пружин;
- погіршення керованості;
- потріскування при обертанні керма;
- тугий хід керма при зворотному русі;
- стукіт при їзді по нерівній дорозі.
Водію не обов’язково знати, як змінити опорний підшипник https://bestauto.com.ua/podshipnik-amortizatora. Це відповідальний вузол, і самостійно братися за роботу не рекомендується. Передня підвіска відрізняється складністю монтажу та налаштувань, тому краще довіритись механікам СТО.
Вибрати запчастину з каталогу можна самостійно. Середня ціна опорного підшипника невисока. При покупці перевіряйте застосованість вузла. На коробці або інструкції користувача обов’язково вказано, для яких марок машин деталь підходить. Багато виробників, навіть з різних країн, використовують для конвеєрного складання підшипники тих самих брендів. Якщо оригінального знайти не вдалося, легко підібрати аналог за типорозміром.
Деякі моделі автомобілів дозволяють заміну підшипника без демонтажу передньої стійки. Якщо у вас саме така машина, можна обійтися без візиту на СТО. Але таких моделей мало, в більшості випадків заміна вимагає розбирання передньої підвіски. Оптимізувати витрати можна одним способом – міняти підшипники разом із стійками https://bestauto.com.ua/, коли останні виробили свій ресурс. Навіть у разі справності підшипників, купити нові буде дешевше, ніж двічі платити за ту саму роботу.
Ще одна порада – міняти підшипники потрібно парою. Якщо вийшов з ладу один, а другий працює справно, то все одно краще його замінити, тому що його залишковий ресурс невеликий, і за кілька тисяч кілометрів пробігу доведеться знову їхати на СТО. А це не лише зайві витрати, а й витрати часу на очікування на ремонт, що не завжди зручно.