Головна Новини Як Хоптян “реформує” тернопільську освіту на п’яну голову

Як Хоптян “реформує” тернопільську освіту на п’яну голову

Як ми вже повідомляли, влада Лановецького району на прохання керманича області продовжує «реформу освіти» в цьому районі.

«Покращення якості освіти дітей, проживаючих у сільських населених пунктах було основною темою співбесіди  голови райдержадміністрації Віктора Морозюка, голови районної ради Олександра Блажейчука  та членів відповідної робочої групи з керівниками закладів освіти, розташованих на території Карначівської і Печірнянської сільських рад, а також з місцевими сільськими головами. Звернуто увагу на те, що ми не можемо дозволити сьогодні ситуації, коли чисельність працівників освітнього закладу не набагато менша, а то й дорівнює чисельності учнів, які в ньому навчаються. Тому треба знайти шляхи вирішення питання забезпечення підвозу учнів до освітнього  закладу з необхідною навчальною базою, працевлаштування освітян та збереження приміщення школи. «Враховуючи особливості розвитку кожної окремої територіальної громади, ці шляхи мусять бути знайдені», – зазначив голова райдержадміністрації Віктор Морозюк»- йдеться у повідомленні на сайті Лановецької РДА.

Однак, що стоїть за цим «пакращенням»? Головам Карначівської і Печірнянської сільських рад зпропонували провести рішенням виконавчого комітету сільської ради призупинення роботи шкіл І-ІІ ступеня (девятирічок) і створення Навчально-виховного комплексу в який буде входити дитячий садок та школа І ступеня (початкова). Для цього на зустрічі з сільськими головами відповідний лист вручили і представники районної освіти.

Цікаво, що дитячі садчоки в селах фінансуються з місцевого (сільського) бюджету, а школи є на балансі районного, але наівчально-виховні комплекси, які мають з’явитися на місці традиційних школи і дитячого садочка мають лягти на плечі сільської громади – отаке от «пакращення» від Хоптяна.